پس از مرحله خدمات پس از فروش، مرحله باشگاه مشتریان آغاز میشود که این خدمات فقط رفع ایراد نیست بلکه با تعقیب رفتار مشتری، رضایت مشتریان را افزایش میدهد و منتج به فرهنگسازی در سیستم ارایه خدمات به مشتریان خواهد شد. به گزارش فارس، کیوان مشاهریفرد با اشاره به ضرورت وجود مقوله جدید باشگاه […]
پس از مرحله خدمات پس از فروش، مرحله باشگاه مشتریان آغاز میشود که این خدمات فقط رفع ایراد نیست بلکه با تعقیب رفتار مشتری، رضایت مشتریان را افزایش میدهد و منتج به فرهنگسازی در سیستم ارایه خدمات به مشتریان خواهد شد.
به گزارش فارس، کیوان مشاهریفرد با اشاره به ضرورت وجود مقوله جدید باشگاه مشتریان، اظهار داشت: در کمپانیهای مطرح و بزرگ جهانی پس از خدمات پس از فروش، خدمات باشگاه مشتریان ارایه میشود که خدمات پس از فروش الزامی است اما خدمات باشگاه مشتریان به صورت اختیاری به مشتریان ارایه میشود.
این واردکننده و ارایه دهنده خدمات پس از فروش کالای موبایل و کامپیوتر گفت: باشگاه مشتریان علاوه بر اینکه فضایی را برای تبادل نظر بین مشتریان و قدردانی از آنها ایجاد میکند در نهایت منتج به گسترش فرهنگ مشتری مداری و فرهنگسازی در سیستم ارایه خدمات به مشتریان خواهد شد.
وی ادامه داد: رویکرد باشگاه مشتریان، ارایه خدمات از زمان خرید کالا به بعد است تا مشتری احساس کند پس از خرید کالا تنها نیست و پشتیبانی از سوی فروشنده واقعی است.
مشاهریفرد توضیح داد: هدف از تأسیس باشگاه مشتریان تنها رفع ایراد نیست بلکه با تعقیب رفتار مشتری، خدماتی در جهت رضایت مشتریان ارایه میکند تا مشتریهای قدیمی همچنان وفادار باشند و امکان جذب مشتریان جدید نیز فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: در همین رابطه برای نخستین بار و به منظور ارایه خدمات در سطح جهانی به مشتریهای ایرانی، باشگاه مشتریان یک کمپانی کرهای پرمصرف موبایل و تبلت در ایران راهاندازی شده که تاکنون ۶۰ هزار عضو نیز جذب کرده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.