ارتقای خدمات سامانه تلفنبانک پستبانکایران درراستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش ترددهای غیرضرور هموطنان به شعب و باجههای بانکی و ترویج فرهنگ استفاده از روشهای غیرحضوری، خدمات سامانه تلفنبانک پستبانکایران توسعهیافته و آماده بهرهمندی مشتریان میباشد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک ایران، اسماعیل عسگری، رئیس ادارهکل توسعهبانکداری الکترونیک با اعلام این […]
ارتقای خدمات سامانه تلفنبانک پستبانکایران
درراستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش ترددهای غیرضرور هموطنان به شعب و باجههای بانکی و ترویج فرهنگ استفاده از روشهای غیرحضوری، خدمات سامانه تلفنبانک پستبانکایران توسعهیافته و آماده بهرهمندی مشتریان میباشد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک ایران، اسماعیل عسگری، رئیس ادارهکل توسعهبانکداری الکترونیک با اعلام این خبر گفت: مشتریان بانک میتوانند با تکمیل فرم درخواست تلفنبانک در شعب و باجههای بانکی نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایند. عسگری تصریح کرد: در این سامانه خدماتی نظیر؛ اطلاع از موجودی حساب و کارت متصل به آن، انتقال وجه عادی بین حسابهای درون بانکی خود و دیگران و انتقال وجه مستمر، انسداد کارت، دریافت صورتحساب و ارسال دورنگار، دریافت شماره شبا، تغییر رمز تلفنبانک، پرداخت قبوض ازطریق حساب و کارت متصل به آن، خرید شارژ از اپراتورهای همراهاول، ایرانسل و رایتل و همچنین پرداخت کمکهای مردمی ارائه میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.