۲۹۳۳ مناقصه – شرکت عمران پردیس – انجام امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ مسکن‌مهر

نوع:عمومی یک‌مرحله‌ای  کد:  ۱/۹۹-۲۰۰-ر        نوبت: اول                   “آگهی فراخوان مناقصه (تجدید نوبت  دوم)” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۴۱/۷۶۵ مورخ ۰۷/۱۱/۱۳۹۸ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: انجام امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای ۵، […]

نوع:عمومی یک‌مرحله‌ای

 کد:  ۱/۹۹-۲۰۰-ر       

نوبت: اول                  

“آگهی فراخوان مناقصه (تجدید نوبت  دوم)”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۴۱/۷۶۵ مورخ ۰۷/۱۱/۱۳۹۸ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع: انجام امور حمل و نقل و جمع‌آوری پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه برای فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ مسکن‌مهر شهر جدید پردیس.

۲- نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای.

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۹۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۰۱ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۵- مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۲۲۴ر۲۷۵ر۹۴۶ر۶۳ (شصت‌وسه‌­میلیاردونه‌صدوچهل‌وشش‌میلیون‌ودویست‌وهفتادوپنچ­هزارودویست‌وبیست‌وچهار) ریال.

۷- تضمین فرآیند ارجاع‌کار: ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۹۸ر۳ (سه‌میلیاردویک‌صدونودوهشت‌میلیون‌) ریال.

۸– مجوز فعالیت: گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی‌ مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشته موضوع مناقصه که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

 ۹- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارائه صورت‌های حسابرسی‌شده آخرین سال‌مالی (سال ۱۳۹۶/۱۳۹۷) در پاکت ب اسناد مناقصه الزامی‌است. در صورت عدم‌‌ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرایند مناقصه حذف می‌گردد. 

۱۰- دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از روز یک‌شنبه مورخ ۱۷/۱/۱۳۹۹ تا روز شنبه مورخ ۲۳/۱/۱۳۹۹ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫

۱۱- تحویل اسناد مناقصه:

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۲/۰۲/۱۳۹۹ در سامانه ستاد بارگزاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۹ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۲/۱۳۹۹، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳– هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۰۰۰ر۴۰۰ ( چهارصد هزار) ریال است.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس