سرلشکر محمدحسین باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح شد

   حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی‌ سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین‌باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع راستی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است: بسم‌ا… الرحمن‌الرحیم سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری. با توجه […]

   حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی‌ سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین‌باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع راستی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم‌ا… الرحمن‌الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری. با توجه به انتقال سردارسرلشکربسیجی دکتر‌سید‌حسن فیروزآبادی به جایگاه مشاورت عالی فرماندهی کل نیروهای مسلح، و نظر به خدمات شایسته و تجارب ارزنده جنابعالی در دوران دفاع مقدس و پس از آن به‌ویژه در مسؤولیت‌های ستاد کل و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، شما را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم. با تمسک و امید به عنایات الهی، ارتقای توانمندی‌‌‌ها و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح و بسیج مردمی و امکان پاسخگویی به‌موقع و مؤثر به هر سطح و نوع از تهدیدات متوجه به نظام جمهوری اسلامی ایران با عمل انقلابی مورد انتظار است. از تلاش‌های مخلصانه و مدبرانه سردار سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی از ابتدا تا کنون در این مسؤولیت مهم قدردانی و تشکر می‌کنم. دوام توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

 

سید علی خامنه‌ای- ۸/تیر ماه/۹۵