استقبال مشتریان بانکشهر از جشنواره «همراه شهر»
استقبال مشتریان بانکشهر از جشنواره «همراه شهر» سرپرست معاونت امور شعب و توسعه بازاریابی بانکشهر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره «همراه شهر» با هدف افزایش خدمات بانکی غیرحضوری ، از استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از این نرمافزار خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانکشهر، محسن امیری با بیان اینکه […]
استقبال مشتریان بانکشهر از جشنواره «همراه شهر»
سرپرست معاونت امور شعب و توسعه بازاریابی بانکشهر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره «همراه شهر» با هدف افزایش خدمات بانکی غیرحضوری ، از استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از این نرمافزار خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانکشهر، محسن امیری با بیان اینکه نخستین جشنواره «همراه شهر» با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و در راستای صیانت از سلامت آنان برگزار شده است،گفت: خوشبختانه این جشنواره توانسته ضمن شناساندن هرچه بیشتر خدمات نرمافزار«همراهشهر» به عدم حضور مشتریان در شعب کمک فراوانی کند. وی با اشاره به پیشرو بودن بانکشهر در توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، تصریح کرد: متناسب با استقبال کاربران به «همراهشهر» زیرساختهای مورد نیاز نرمافزاری و امنیتی این نرمافزار بیش از بیش تقویت شده است. امیری، با تأکید بر اینکه سرویسهای «همراهشهر» با رعایت قوانین و مقررات حوزه پرداخت الکترونیک، شهروندان را از مراجعه به شعب بینیاز و خدمات بانکی را در طول شبانهروز در دسترس آنان قرار داده است، ادامه داد: هماکنون مشتریان بانکشهر میتوانند در محیط کاربری ساده نرمافزار «همراه شهر» بانکشهر، فعالیتهای بانکی خود را با اطمینان انجام دهند. سرپرست معاونت امور شعب و توسعه بازاریابی بانکشهر با بیان اینکه خدمات گسترده این بانک در توسعه بانکداری الکترونیک همواره موجب جلب رضایت شهروندان و مشتریان بوده است،گفت: خوشبختانه از ابتدای سالجاری، حضور شهروندان در پیشخوانهای شهرنت و استفاده از خدمات نوین بانکشهر افزایش داشته است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0