ممانعت از ورود ۱۴ هزار خودرو به تهران توسط پلیس

ممانعت از ورود ۱۴ هزار خودرو به تهران توسط پلیس جانشین فرماندهی انتظامی‌ تهران بزرگ گفت: در کنترل مبادی ورودی و خروجی پایتخت از هشتم تا بیست‌ودوم فروردین بیش از ۱۴ هزار دستگاه خودرو که فاقد پلاک پایتخت بودند، برگشت داده شدند. به گزارش مناقصه‌مزایده‌، سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت: همچنین تعداد ۱۵ […]

ممانعت از ورود ۱۴ هزار خودرو به تهران توسط پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی‌ تهران بزرگ گفت: در کنترل مبادی ورودی و خروجی پایتخت از هشتم تا بیستودوم فروردین بیش از ۱۴ هزار دستگاه خودرو که فاقد پلاک پایتخت بودند، برگشت داده شدند.

به گزارش مناقصه‌مزایده‌، سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت: همچنین تعداد ۱۵ دستگاه خودرو که دستور پلیس را تمکین نکردند، توقیف شدند.

وی افزود: از ۸ تا ۲۴ فروردین در محور تهران- قم و جاده قدیم تهران- قم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

سردار هداوند در تشریح کمیته کنترل و نظارت بر اصناف، بیان داشت: در این مدت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی بازدید شد که در این میان به تعداد ۱۷هزار و ۵۷۱ واحد صنفی تذکر و تعداد ۱۷۲۶ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

وی افزود: در این مدت تعداد ۷۰ واحد گشت تلفیقی با نمایندگان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌ها به‌صورت روزانه فعالیت داشته‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی‌تهران بزرگ در تشریح عملکرد کمیته حمل‌ونقل درون‌شهری، بیان داشت: در این مدت با بیش از ۹هزار وسیلهنقلیه که به بوستان‌ها و پارک‌ها مراجعه کرده‌اند تذکر داده شده است و در مواردی جریمه ۳۰ هزار تومانی اعمال شده است.

وی با اشاره به عملکرد کمیته فضای مجازی افزود: همچنین در این مدت ۳۹ نفر که در زمینه تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیرمجاز فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در این مدت حدود ۱۸ هزار پک بهداشتی شامل ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده تهیه و در بین کارکنان توزیع شده است.

سردار هداوند با اشاره به ضدعفونی بیش از ۱۱ هزار یگان، افزود: در این مدت بیش از ۱۲هزار مورد غربالگری و تب‌سنجی انجام شده است.