آمادگی بانک ایرانزمین برای ارائه خدمات الکترونیک با توجه به باز شدن بخش دیگری از مشاغل و کسبوکارها و تردد استانی و بیناستانی، بانک ایرانزمین اعلام کرد آماده ارائه تمام خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان است که از حضور و تردد بیشتر اجتناب کنند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایرانزمین، مدیر روابطعمومی […]
آمادگی بانک ایرانزمین برای ارائه خدمات الکترونیک
با توجه به باز شدن بخش دیگری از مشاغل و کسبوکارها و تردد استانی و بیناستانی، بانک ایرانزمین اعلام کرد آماده ارائه تمام خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان است که از حضور و تردد بیشتر اجتناب کنند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایرانزمین، مدیر روابطعمومی این بانک با اشاره به اینکه روزهای آینده شاهد باز شدن بخش دیگری از کسبوکارها و همچنین ترددهای بیناستانی خواهیم بود اظهار داشت: مردم ما باید به این نکته توجه داشته باشند، که این موضوع به معنای رفع اپیدمی کرونا نیست، و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی الزامی است. استاد با اشاره به شرایط بهداشتی شعب بانک ایرانزمین گفت: همکاران من در شعب تمامی مسائل بهداشتی و دستورالعملهای ابلاغ شده را رعایت میکنند، اما از مشتریان میخواهیم در صورت امکان به شعب مراجعه نکنند و امور خود را از طریق بانکداری الکترونیک انجام دهند. وی افزود: محیطهای عمومی مانند شعب بانکها به جهت رفتوآمدهای زیاد حتی با رعایت نکات بهداشتی جزء محلهای پُرخطر هستند و مشتریان برای حفظ سلامت خود و همکاران من از حضور غیرضروری باید خودداری کنند. مدیر روابطعمومی بانک ایرانزمین، بانکداری آنلاین را راهی مناسب برای انجام امور مالی عنوان کرد و گفت: همه بخشهای بانک از جمله بخش فناوری اطلاعات از آمادگی کامل برای ارائه خدمات از راه دور به مشتریان آماده هستند و در حالحاضر بخش زیادی از خدمات بانکی به صورت آنلاین وجود دارد. استاد در پایان افزود: مشتریان در صورتی که با مشکلی مواجه شدند قبل از حضور در شعب میتوانند مسائل خود را از طریق شماره ۲۴۸۰۹ (مرکز ارتباط با مشتریان بانک) مطرح کنند و از حضور غیرضروری در شعب خودداری کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.