۲۹۴۷ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پرند – نظافت عمومی، جمع‌آوری زباله روزانه، رفت و روب معابر شهری در فازهای مختلف

    آگهي مناقصه عمومي شماره ۱-۲     شرکت عمران شهر جدید پرند ، به آدرس كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري  را برحسب مشخصات جدول ذيل و به شماره سیستمی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی […]

 

 

آگهي مناقصه عمومي

شماره ۱-۲

 

  شرکت عمران شهر جدید پرند ، به آدرس كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري  را برحسب مشخصات جدول ذيل و به شماره سیستمی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به پيمانكاران واجدِ شرايط كه توانایی اجرای کار و تأييديه از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در زمينه موضوع مناقصه را دارا مي‌باشند  واگذار نماید:

شماره سیستمی

عنوان

مبلغ كل برآورد (ریال)

مبلغ تضمين شركت در مناقصه

(ريال)

مدت قرارداد

۲۰۹۹۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۱

نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري درسطح شمال فازهاي ۳، ۴، ۵ و ۶

۳۳٫۸۴۲٫۵۸۲٫۴۰۰

۱٫۶۹۲٫۱۲۹٫۱۲۰

۱۲ماه

۲۰۹۹۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۲

نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري درسطح جنوب فازهاي ۳ ، ۴ ، ۵ و ۶

۳۳٫۰۸۵٫۶۹۶٫۳۲۰

۱٫۶۵۴٫۲۸۴٫۸۱۶

۱۲ماه

 

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها، اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.irانجام خواهد شد. لازم به ذکر است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه مذکور، نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یاد شده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ قيد شده در جدول فوق (در صورت شركت در مناقصه بيش از يك مورد ضمانتنامه هر كدام بايستي جداگانه ارايه گردد)حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قيدگرديده است .

الف )چاپ آگهی نوبت اول در روزنامه ایران و مناقصه مزایده مورخ۰۲/۰۲/۹۹ و چاپ آگهی نوبت دوم در روزنامه ایران مورخ۰۳/۰۲/۹۹ می‌باشد.

ب) مهلت دریافت اسناد مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط، روز سه‌شنبه مورخ ۰۲/۰۲/ ۹۹ تا روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۲/۹۹ از سامانه مذکور می باشد.

پ ) آخرین مهلت ثبت اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز شنبه مورخ ۲۰/۰۲/۹۹ می باشد.

ت) آخرين مهلت ارسال اصل پاکت (الف)(تضمین) به صورت لاک و مهر شده تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز شنبه مورخ ۲۰/۰۲/۹۹ به دبیر خانه شرکت عمران شهر جدید پرند می‌باشد.

ث) تاريخ گشايش پيشنهادها:مورخ ۲۱/۰۲/۹۹ ساعت ۱۰:۰۰ صبح (اتاق جلسات)

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر،  متقاضیان می‌توانند با شماره‌ تلفن‌ هاي  ۵۶۹۴۵۷۰۰-۵۶۹۴۵۸۰۰-۰۲۱  بابت مسایل فنی با آقای مهندس رزمجو تماس حاصل نمایند.

      شرکت عمران شهر جدید پرند