ايجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقای كيفيت خدمات بانكی در بانک صنعتومعدن معاون برنامهريزی و فناوری بانک صنعتومعدن گفت: بانک صنعتومعدن به منظور افزایش سرعت و سهولت در دسترسي به خدمات بانکی و بهبود خدمترسانی به مشتريان اقدام به راهاندازی طرح خدمت با همکاری بانک شهر نموده است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل […]
ايجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقای كيفيت خدمات بانكی در بانک صنعتومعدن
معاون برنامهريزی و فناوری بانک صنعتومعدن گفت: بانک صنعتومعدن به منظور افزایش سرعت و سهولت در دسترسي به خدمات بانکی و بهبود خدمترسانی به مشتريان اقدام به راهاندازی طرح خدمت با همکاری بانک شهر نموده است. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانك صنعتومعدن، منصور يوسفینيا با راهاندازی این طرح، امکان همکاری مشترک دو بانک در بهرهگیری از فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هردو بانک فراهم شده است. وی بيان داشت: مشتریان بانک صنعتومعدن میتوانند در کلیه شعب در سطح کشور از دو سرویس وصول چکهای عادی هر دو بانک تا سقف دو ميليارد ريال و عملیات واریز وجه به حسابهاي متمركز تا سقف ۳۲۸ میلیون ريال با رعايت ضوابط و مقررات بانك مركزي استفاده نمايند. مهندس يوسفينيا در اين خصوص گفت: اجرای این طرح یکی از رخدادهای مهم در حوزه استقرار بانكداري الكترونيكي است و زمینهساز ایجاد شبکه بین بانکی خواهد بود. به عبارت دیگرشعب قادر به پذیرش مشتریان هر دو بانک بوده و گام مهمی جهت دسترسي آسان مشتریان به پایانههای خدمات بانکی خواهد بود. وي همچنين اضافه كرد این خدمت با استفاده بهینه از ظرفیت مشترک شعب بانک صنعتومعدن و بانکشهر به منظور صرفهجویی و کاهش هزینههای سرمایهگذاری در زمینه توسعه فیزیکی بانکها ایجاد و اجرا شده است. همچنين واريز به حساب و دريافت چكهاي هردو بانك بهصورت لحظهاي از مزایای اين طرح میباشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.