حفظ شأن و جایگاه مشتریان از ضروریترین اولویتهای مؤسسه ملل است مراسم معارفه سجادی به عنوان رئیس اداره کل حقوقی، در محل سالن اجتماعات اداره مرکزی با حضور اعضای هیأتمدیره، معاونین، رؤسای ادارات کل، مشاورین مدیرعامل و اعضای شورای حقوقی مؤسسه ملل برگزار گردید. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی مؤسسه اعتباری ملل، سیدامین […]
حفظ شأن و جایگاه مشتریان از ضروریترین اولویتهای مؤسسه ملل است
مراسم معارفه سجادی به عنوان رئیس اداره کل حقوقی، در محل سالن اجتماعات اداره مرکزی با حضور اعضای هیأتمدیره، معاونین، رؤسای ادارات کل، مشاورین مدیرعامل و اعضای شورای حقوقی مؤسسه ملل برگزار گردید. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی مؤسسه اعتباری ملل، سیدامین جوادی؛ مدیرعامل مؤسسه در این مراسم ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر در کشور و همچنین بیماران مبتلای به کرونا و خانوادههای هموطنان ارجمندی که عزیزانی را در اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست دادهاند ابراز امیدواری کرد که با عنایت خداوند متعال و لطف ائمهاطهار(ع) و توجه ویژه هموطنان به رعایت مسائل بهداشتی از شر ویروس منحوس کرونا به سلامتی عبور و به شرایط عادی بازخواهیم گشت. وی در ادامه توفیق روزافزون همه مردم را در ماه مبارک رمضان و بهرهمندی از فیوضات این ماه عزیز و سراسر فیض از درگاه خداوندی خواستار شد. وی در ادامه با عرض خیرمقدم به اعضای هیأتمدیره و حاضرین و تبریک انتصاب سجادی با ذکر روایتی از مولاامیرالمؤمنین(ع) نکات اخلاقی را به سمع و نظر حاضرین رسانده و اظهار داشتند همواره پیشگیری بهتر و راحت تر از درمان است و از اینرو ضرورت دارد ریاست جدید اداره کل حقوقی و سایر همکاران در هر سمت و پستی در این راستا حرکت وباتدوین دستورالعملهای دقیق و برابر با قوانین از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنند. وی خطاب به ریاست جدید اداره کل حقوقی فرمودند در روند رسیدگی به پروندههای حقوقی حفظ شأن و آبروی افراد باید مدنظر قرار گرفته و تلاش شود تا از ارجاع پروندهها به مراجع قضایی خودداری گردد چراکه در شرایط حاضر و حجم بالای پروندهها در محاکم قضایی به عنوان یک وظیفه باید از ارجاع پرونده جدید به مراجع قضایی کاسته شود و در تعامل با بدهکاران موارد ارجاعی حلوفصل و مختومه گردد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.