آغاز دور جدید جشنواره‌های باشگاه مشتریان ایران‌زمین

آغاز دور جدید جشنواره‌های باشگاه مشتریان ایران‌زمین مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران‌زمین، در گفت‌وگویی کوتاه درخصوص استمرار فعالیت‌های باشگاه مشتریان این بانک در سال جدید اظهار داشت: دور پنجم باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین که محاسبه امتیازهای آن برای مشتریان از ابتدای فروردین‌ماه سال۱۳۹۹ آغاز شده است، از روز شنبه (امروز) با جشنواره ضیافت […]

آغاز دور جدید جشنواره‌های باشگاه مشتریان ایران‌زمین

مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران‌زمین، در گفت‌وگویی کوتاه درخصوص استمرار فعالیت‌های باشگاه مشتریان این بانک در سال جدید اظهار داشت: دور پنجم باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین که محاسبه امتیازهای آن برای مشتریان از ابتدای فروردینماه سال۱۳۹۹ آغاز شده است، از روز شنبه (امروز) با جشنواره ضیافت که با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات متناسب با علایق ایشان طراحی شده، رسماً آغاز خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک ایران‌زمین، فرید جهانبخش با اشاره به رویکرد باشگاه مشتریان این بانک به بانکداری دیجیتال گفت: یکی از ارکان پیاده‌سازی و اجرای بانکداری دیجیتال، حرکت از محصول محوری به مشتری محوری است و نیازهای مشتریان و دیدگاه‌های آنها در تولید محصولات و ارائه خدمات بانکی نقش کلیدی ایفاء می‌کند. یک تعریف ساده اما عمیق از بانکداری دیجیتال، بانکداری است که مشتریان وفادار دارد و لذا باشگاه مشتریان نقش کلیدی را در این امر به‌عهده خواهد داشت. وی با اشاره به توسعه خدمات مورد نیاز مشتریان که قرار است از طریق باشگاه به مشتریان بانک ایران‌زمین ارائه شود، گفت: باشگاه مشتریان با بهره‌گیری از خدمات همه ارکان بانک و همچنین پتانسیل‌های موجود در شرکت‌های خانواده بزرگ بانک ایران‌زمین، بر آن است تا طیفی وسیع از خدمات را متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتریان ارائه کند. همچنین در تعامل با تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان محصولات غیربانکی در کشور هم به توسعه سبد محصولات مورد نیاز مشتریان خواهد پرداخت و هم در توسعه تولید محصولات و خدمات شرکت‌های فعال در بازار کسبو‌کار کشور، همکاری خواهد کرد. جهان بخش در پایان درخصوص نحوه ارائه خدمات در باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین، افزود: خوشبختانه بانک ایران‌زمین به طیف وسیعی از مشتریان با ویژگی‌ها و خواسته‌های متفاوت خدمت می‌کند و برای بهتر شدن ارائه خدمات، خوشه‌بندی مشتریان انجام شده و متناسب با هر خوشه، خدمات درخور و شایسته در تعامل با مشتریان تعریف، پیاده‌سازی و ارائه خواهد شد.