تلگرام بانک مسکن پاسخگوی مشتریان شد

تلگرام بانک مسکن پاسخگوی مشتریان شد بانک مسکن در اقدامی نوآورانه و برای اولین بار در سیستم بانکی کشور ربات تلگرام را به منظور ارایه خدمات مورد نیاز به‌کاربران و مخاطبان خود راه‌اندازی کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک مسکن به منظور سهولت در بهره‌مندی مشتریان خود از خدمات، به عنوان اولین بانک در سیستم بانکی […]

تلگرام بانک مسکن پاسخگوی مشتریان شد

بانک مسکن در اقدامی نوآورانه و برای اولین بار در سیستم بانکی کشور ربات تلگرام را به منظور ارایه خدمات مورد نیاز به‌کاربران و مخاطبان خود راه‌اندازی کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک مسکن به منظور سهولت در بهره‌مندی مشتریان خود از خدمات، به عنوان اولین بانک در سیستم بانکی کشور اقدام به راه‌اندازی ربات تلگرام نمود تا مشتریان با در دسترس‌‌ترین ابزار بتوانند علاوه بر دریافت اطلاعات از خدمات بانک، از مشاوره در خصوص چگونگی استفاده از خدمات نیز بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش مشتریان بانک مسکن می‌توانند از طریق جستجوی bankmaskanbot@ در تلگرام و یا مراجعه به آدرس https: //telegram.me/bankmaskanbot از طریق مرورگر اینترنت تلفن همراه، تبلت و یا رایانه شخصی خود و یا دریافت bankmaskanbot@ به صورت پیام از یکی از مخاطبین خود در تلگرام وارد ربات تلگرام بانک مسکن شوند

بر این اساس مشتریان بانک مسکن پس از ورود به ربات تلگرام بانک با زدن بر روی start ارتباط خود با ربات بانک مسکن را برقرار کرده و از خدماتی همچون مشاوره در خصوص دریافت تسهیلات، جستجوی شعب بانک مسکن، قیمت اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، محاسبه مربوط به حساب تأمین آتیه طلایی، معرفی خدمات و تسهیلات بانک، مسابقه و نظرسنجی و دریافت نرم‌افزار‌ها بهره‌مند شوند.

 

شایان ذکر است ربات تلگرام نوعی حساب کاربری در اپلیکیشن تلگرام است که برای ارسال و دریافت پیام مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخلاف کانال‌ها در تلگرام که ارتباط یک طرفه بین مدیران کانال و مخاطبان آن وجود دارد ربات تلگرام از یک سیستم تعامل دو طرفه برخوردار می‌باشدکه برای این منظور کافیست پیامی را به ربات تلگرام ارسال کنید تا در ازای آن پاسخی دریافت کنید.