۲۹۵۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب مشهد – خرید تجهیزات نظارت تصویری مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ

((آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای)) طرح‌های عمرانی   شرکت آب و فاضلاب مشهد در نظر دارد فراخوان جهت برگزاری مناقصه عمومی مشروح ذیل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید، کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصات، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به […]

((آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای))

طرح‌های عمرانی

 

شرکت آب و فاضلاب مشهد در نظر دارد فراخوان جهت برگزاری مناقصه عمومی مشروح ذیل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید، کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصات، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR  انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

 تاریخ انتشار اسناددر سامانه ۰۹/۰۲/۱۳۹۹می‌باشد.

اطلاعات واسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارسال دعوتنامه از طریق سامانه به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد. لازم به توضیح است هزینه درج آگهی فراخوان در روزنامه از برنده آتی مناقصه اخذ خواهد گردید.

موضوع

گواهی لازم

مبلغ تضمین

شرکت در

فرآیند ارجاع کار(ریال)

محل تأمین اعتبار

نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(ریال)

خرید تجهیزات نظارت تصویری مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ

مجوز تولید ملی از وزارت صمت

۳٫۳۹۴٫۲۱۶٫۰۰۰

طرح‌های عمرانی

(اسناد خزانه اسلامی)

۱٫واریز نقدی به حساب جاري شماره ۴۰۰۱۰۰۹۷۰۷۱۴۶۰۰۹ بانك ملی مرکزی

۲٫ ضمانتنامه بانکی

۳٫ اوراق مشارکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گ۱-مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از تاریخ ۰۹/۰۲/۱۳۹۹تا ۱۵/۰۲/۱۳۹۹در سامانه ستاد بارگذاری و در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

۲-خاتمه دوره بارگذاری، تکمیل و ارسال اسناد ارزیابی کیفی  در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): مورخ ۳۰/۰۲/۱۳۹۹می‌باشد

۳-اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: مشهد، خیابان فلسطین ،نبش فلسطین ۲۶، شرکت آبفا مشهد، تلفن: ۳۷۰۰۸۱۴۹-۰۵۱

۴-پس از انجام ارزیابی کیفی و تعیین مناقصه‌گران واجد شرایط، سایر اطلاعات (محل و مهلت دریافت اسناد مناقصه) کتباً به اطلاع ایشان خواهد رسید.

۵-مدت اعتبار پیشنهادات از تاریخ تحویل پاکات پیشنهاد قیمت به مدت سه ماه می‌باشد.

تذکر: لازم است متقاضیان با توجه به ابلاغیه الزام بکارگیری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) وارد سامانه  WWW.SETADIRAN.IR شوند و مراحل عضویت خود را انجام دهند.