آگهی مناقصه عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری امور سرویس ایاب و ذهاب پرسنل مرکز آموزشی درمانی بعثت طبق جدول ذیل به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۷ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای مجوز از سازمان حمل و نقل و […]
آگهی مناقصه عمومی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری امور سرویس ایاب و ذهاب پرسنل مرکز آموزشی درمانی بعثت طبق جدول ذیل به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۷ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای مجوز از سازمان حمل و نقل و پایانههای استان همدان یا سازمان اتوبوسرانی همدان و حومه و دارای تجربه و سوابق کافی و مفید در امور مربوطه میباشند و تمایل به همکاری دارند واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد .
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ ۱۱/۰۲/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۷/۰۲/۹۹ مي باشد
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد:از مورخ ۱۸/۰۲/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۸/۰۲/۹۹
زمان گشایش پاکات در سامانه: روز دوشنبه مورخ ۲۹/۰۲/۹۹ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
حجم کار قابل واگذاری ماهیانه به شرح جدول ذیل میباشد:
مینیبوس
سرویس ایاب ذهاب
ردیف
۱۸۰۰ ساعت
واگذاری سرویس ایاب و ذهاب پرسنل مرکز آموزشی درمانی بعثت
۱
مدت موضوع قرارداد: یک سال شمسی میباشد.
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۲۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقاً بنام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری واصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، بلوار آیت ا… کاشانی، ساختمان شماره۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.
کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد
۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱
شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت هر یک از اسناد، مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال نزد بانک رفاه به شماره حساب ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.