اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس رکورد زدند

اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس رکورد زدند اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس تنها در عرض مدت یک هفته در ماه گذشته میلادی رکورد ۶۲ میلیون دانلود را شکست. به گزارش تسنیم، آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی مؤسسه تحقیقاتی App Annie حاکی از آن است که تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس تنها در عرض یک هفته در ماه گذشته میلادی […]

اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس رکورد زدند

اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس تنها در عرض مدت یک هفته در ماه گذشته میلادی رکورد ۶۲ میلیون دانلود را شکست.

به گزارش تسنیم، آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی مؤسسه تحقیقاتی App Annie حاکی از آن است که تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس تنها در عرض یک هفته در ماه گذشته میلادی از مرز ۶۲ میلیون بار عبور کرده است.

همزمان با شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا‌، اعلام قرنطینه‌، خانه‌نشینی و دورکاری بالغ بر نصف جمعیت جهان، بسیاری از کاربران به سمت‌وسوی دانلود نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های جدید‌، پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند که در این میان به نظر می‌رسد سرویس‌های ارائه‌دهنده تماس‌های ویدیویی گروهی موسوم به پلتفرم‌های ویدیوکنفرانس نسبت به سایر اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه‌های اینترنتی از استقبال بسیار بیشتری از سوی کاربران برخوردار بودند.

براساس گزارش وب‌سایت techcrunch، از جمله محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس که در مدت زمان قرنطینه ناشی از بحران کرونا می‌توان به مایکروسافت تیمز، اسکایپ،‌ هاوس پارتی، زوم و گوگل هنگ اوت‌میت اشاره کرد.

براساس آمارهای منتشر شده از سوی کارشناسان فعال در مؤسسه تحقیقاتی سنسورتاور، تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن زوم در هفته سوم مارس نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی در ایالات متحده آمریکا ۱۴برابر بیشتر بوده است.

به طور کلی تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن‌های ویدیوکنفرانس در این بازه‌زمانی در ایالات متحده آمریکا، انگلستان و کشورهای اروپایی با رشد قابل‌توجهی مواجه شده است.