دنیای امروز و ارتباطات نیازمند باورهای دیجیتال است تحولات تکنولوژی در حوزه ارتباطات و روابطعمومی میبایستی موجب ایجاد باور و افزایش اثرگذاری روابطعمومیها در تمامی ارکانهای حاکیمتی و سازمانی شود. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایرانزمین، سیدمحمدحسین استاد؛ مدیر روابطعمومی بانک ایرانزمین در آستانه برگزاری هفته روابطعمومی با بیان این مطلب افزود: […]
دنیای امروز و ارتباطات نیازمند باورهای دیجیتال است
تحولات تکنولوژی در حوزه ارتباطات و روابطعمومی میبایستی موجب ایجاد باور و افزایش اثرگذاری روابطعمومیها در تمامی ارکانهای حاکیمتی و سازمانی شود. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایرانزمین، سیدمحمدحسین استاد؛ مدیر روابطعمومی بانک ایرانزمین در آستانه برگزاری هفته روابطعمومی با بیان این مطلب افزود: امروزه با توجه به هوشمندتر شدن جوامع بشری و ارتقای نسبی سطح سواد رسانهای افراد جامعه، مدیران بیش از گذشته نیازمند بهکارگیری روابطعمومیهای حرفهای هستند تا ضمن برقراری نوعی تعادل و تعامل دوسویه مابین سازمان و مخاطبان، بهره کافی از ظرفیتهای ایجاد شده در فضای مجازی را برای سازمان خود به ارمغان بیاورند. استاد در ادامه گفت: دنیای امروز و ارتباطات نیازمند باورهای دیجیتال است و در آیندهای نزدیک شاهد آن خواهیم بود که شبکههای اجتماعی با ارایه امکانات متنوع جایگزین بسیاری از خدمات در حوزههای مختلف از جمله حوزه بانکداری خواهند شد. وی ادامه داد: متأسفانه وجود سیاستهای دوگانه درخصوص استفاده از برخی از شبکههای اجتماعی موجب آن شده تا کاربران نتوانند استفاده حداکثری را از ظرفیتهای فضای مجازی داشته باشند و بهتر است این خلأ از سوی نهادهای حاکمیتی برطرف شود تا کابران هر چه زودتر از سردرگمیکه در آن قرار گرفتهاند خارج شوند. مدیر روابطعمومی بانک ایرانزمین در ادامه و درخصوص نقش روابطعمومیها بهمنظور کاستن از تبعات این سیاستها گفت: امروز دیگر نمیتوان به افکارعمومی گفت که از کجا و چگونه اخبار خود را دریافت کنند و این موضوع در حالی رقم خورده که متأسفانه منابع غیررسمی در حال میدانداری بوده و هر روزه بر تعداد اخبار و اطلاعات غلط که در جامعه منتشر میکنند. میافزایند و در این بین روابطعمومیها به عنوان منابع اصلی اخبار میتوانند با فعالیت مناسب خود این مشکلات را برای مردم نمایان و از بروز آسیبهای جدی به اقشار مختلف جامعه جلوگیری کنند. وی در ادامه ضمن تأکید بر ارتقای جایگاه روابطعمومی در سازمان و جامعه گفت: شناسایی جاده مشخص برای روابطعمومیها بهمنظور توسعه فعالیتها و ارتقای جایگاه خود در جامعه و سازمان با تدبیر، بررسی و دریافت مشاورههای صحیح هموار و به راحتی میسر خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.