بیمه ایران کارآمدترین عملکرد در اجرای بخشنامه کرونایی بیمه‌مرکزی را داشته است

بیمه ایران کارآمدترین عملکرد در اجرای بخشنامه کرونایی بیمه‌مرکزی را داشته است شرکت سهامی ‌بیمه ایران هر دو موضوع مندرج در بخشنامه بیمه‌مرکزی جمهوری‌اسلامی‌ایران درباره «ارائه بیمه‌نامه به‌صورت فروش الکترونیکی از طریق سامانه my.iraninsurance.ir» و همچنین «تمدید خودکار بیمه‌نامه‌های منقضی شده در طی مقطع زمانی۲۱/۱۲/۹۸ تا ۱۵/۲/۹۹» را با دقت تمام و در راستای حمایت […]

بیمه ایران کارآمدترین عملکرد در اجرای بخشنامه کرونایی بیمه‌مرکزی را داشته است

شرکت سهامی ‌بیمه ایران هر دو موضوع مندرج در بخشنامه بیمه‌مرکزی جمهوری‌اسلامی‌ایران درباره «ارائه بیمه‌نامه به‌صورت فروش الکترونیکی از طریق سامانه my.iraninsurance.ir» و همچنین «تمدید خودکار بیمه‌نامه‌های منقضی شده در طی مقطع زمانی۲۱/۱۲/۹۸ تا ۱۵/۲/۹۹» را با دقت تمام و در راستای حمایت از جامعه بیمه‌گذاران به انجام رسانده و در این ارتباط موفق‌ترین و کارآمدترین عملکرد را با در اختیار داشتن حدود ۵۴ درصد از بازار بیمه‌ای رشته بیمه شخص ثالث اتومبیل، عملیاتی و اجرایی کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بیمه ایران، در پی انتشار خبری از قول مدیرعامل بیمه ایران پیرامون زیان ۱۵۰۰ میلیاردی بیمه ایران ناشی از بخشنامه اخیر بیمه‌مرکزی مبنی بر صدور بیمه‌نامه بدون دریافت حق بیمه به مدت حدود دو ماه، روابط‌عمومی ‌بیمه ایران اعلام کرد: شرکت سهامی‌بیمه ایران هر دو موضوع مندرج در بخشنامه بیمه‌مرکزی جمهوری‌اسلامی‌ایران درباره «ارائه بیمه‌نامه به‌صورت فروش الکترونیکی از طریق سامانه my.iraninsurance.ir» و همچنین «تمدید خودکار بیمه‌نامه‌های منقضی شده در طی مقطع زمانی ۹۸٫۱۲٫۲۱ تا ۹۹٫۲٫۱۵» را با دقت تمام و در راستای حمایت از جامعه بیمه‌گذاران به انجام رسانده و در این ارتباط موفق‌ترین و کارآمدترین عملکرد را با در اختیار داشتن حدود ۵۴ درصد از بازار بیمه‌ای رشته بیمه شخص ثالث اتومبیل، عملیاتی و اجرایی کرده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: شرکت سهامی‌بیمه ایران به‌عنوان بازوی اجرایی دولت در صنعت بیمه در راستای سیاست‌های راهبردی رئیس کل بیمه‌مرکزی، علاوه بر طرح‌های حمایتی موجود خود، در خدمت‌گزاری به مردم شریف و جامعه بیمه‌گذاران همچون گذشته پیشتاز و پیشگام خواهد بود.