رونق اقتصاد با تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات!

رونق اقتصاد با تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات! رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بسیاری از الزامات در زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات و جود دارد و تنها باید با تقویت این شبکه به تولید محتوا پرداخت و اقتصاد داخلی را در راستای «جهش‌تولید» رونق داد. حسین فلاح جوشقانی؛ رئیس سازمان تنظیم مقررات […]

رونق اقتصاد با تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات!

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بسیاری از الزامات در زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات و جود دارد و تنها باید با تقویت این شبکه به تولید محتوا پرداخت و اقتصاد داخلی را در راستای «جهش‌تولید» رونق داد.

حسین فلاح جوشقانی؛ رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات اقتصاد داخلی را رونق می‌دهد، گفت: بسیاری از الزامات در زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات و جود دارد و تنها باید با تقویت این شبکه به تولید محتوا پرداخت و اقتصاد داخلی را در راستای جهش‌تولید رونق داد.

*افزایش توان اقتصاد داخلی کشور

وی افزود: شبکه ملی اطلاعات یکی از نیازهای اساسی جوامع محسوب می‌شود، وجود چنین شبکه‌ای می‌تواند توان اقتصاد داخلی کشور را در حوزه‌های مختلف به‌خصوص اقتصاد افزایش دهد.

* تولید محتوای بازی‌های اینترنتی و توسعه خدمات بیشتر به مردم

فلاح جوشقانی تصریح کرد: با تقویت شبکه ملی اطلاعات می‌توان به تولید محتوای بازی‌های اینترنتی و توسعه خدمات بیشتر به مردم پرداخت چرا که شبکه ملی اطلاعات شفافیت به همراه دارد از طرفی باید بگویم با تکمیل این شبکه حملات هکرهای خارج از کشور خنثی می‌شود.

* ارائه خدمات پایه کاربردی با شبکه ملی اطلاعات

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اضافه کرد: اصل مهم در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات ارائه خدمات پایه کاربردی مانند ماشین جست‌وجوی ایرانی و تولید محتواست که می‌تواند در رشد فناوری نقش محوری داشته باشد.