۲۹۶۷ مناقصه – شرکت توزيع نيروی برق استان زنجان – اجرای طرح کاهش پيک بارخانگی وتجاری

  موضوع: شناسايي شرکت‌هاي داوطلب دراجراي طرح کاهش پيک بارخانگي وتجاري شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان در نظر دارد طرح مشارکت مشترکين خانگي و تجاري در کاهش پيک بار تابستان سال ۱۳۹۹ را با استفاده از پتانسيل شرکت‌‌هاي مشاور داوطلب (به عنوان نهاد تجميع کننده پاسخگويي بار) در […]

 

موضوع: شناسايي شرکت‌هاي داوطلب دراجراي طرح کاهش پيک بارخانگي وتجاري شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان

شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان در نظر دارد طرح مشارکت مشترکين خانگي و تجاري در کاهش پيک بار تابستان سال ۱۳۹۹ را با استفاده از پتانسيل شرکت‌‌هاي مشاور داوطلب (به عنوان نهاد تجميع کننده پاسخگويي بار) در استان زنجان اجرا نمايد.

لذا از کليه شرکت‌هاي مهندسين مشاور، استارت آپ‌ها، دانش بنيان، نهادهاي پيام رسان، سازمان‌هاي مردم نهاد و ساير شرکت‌هاي ذيصلاح که مهارت کافي در برقراري ارتباط مؤثر با مشترکين خانگي و تجاري اين شرکت را دارند، دعوت مي‌نمايد، آمادگي خود را تا پايان وقت اداري مورخ۳۱/۰۲/۱۳۹۹ براي همکاري به صورت كتبي به آدرس اشاره شده در زير اعلام نمايند.

     پس از اعلام آمادگي مدارك مورد نياز ارزيابي و جزئيات ابلاغ شده شركت توانير به آدرس Email معرفي شده توسط داوطلبين ارسال و مهلت تكميل و ارسال مدارك ارزيابي مشخص خواهد شد.

۱- شرح ارایه روش و شيوه اجراي برنامه مشارکت مشترکين خانگي و تجاري براي كاهش پيك در تابستان ۹۹

۲- تجربه و سابقه کار تخصصي و اجرايي

۳-کارکنان کليدي مؤثر شامل تحصيلات و آموزش‌هاي عمومي، سوابق کاري و مسئوليت‌ها و دوره‌هاي آموزشي (کارشناسان برق،کامپيوتر، بازاريابي، علوم اقتصادي، مهندسي انرژي و علوم اجتماعي و رفتاري در اولويت و داراي امتياز بيشتري مي‌باشند)

۴-ارایه حسن انجام کار در پروژه‌هاي قبلي

۵- دارا بودن گواهينامه‌هاي مديريت کيفيت، کنترل پروژه و غيره

لازم به ذکر است ، با توجه به مدارک ارسالي، ارزيابي نهاد تجميع کننده بر اساس درصد وزني جدول زير سنجيده و معيار انتخاب شرکت مشاور داوطلب مي‌باشد:

درصد وزني معيارهاي ارزيابي

عنوان معيار

۱- شرح ارائه روش اجراي برنامه

(روش شناسي /متدولوژي)

۲- تجربه و سابقه

(مرتبط با موضوع)

۳- کارکنان کليدي مؤثر

۴- حسن انجام کار

۵-گواهينامه‌ها

درصد وزني

۴۰

۲۰

۲۰

۱۰

۱۰

خلاصه طرح :

مقدمه: با توجه به افزايش دماي هوا و رشد چشمگير مصرف برق در فصل تابستان، به منظور داشتن برق پايدار در شبکه لازم است که ساعات اوج مصرف برق روزانه بين ساعات۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ در مجموع ۸ ساعت مديريت و کنترل شود. در اين فصل مشترکين خانگي و تجاري مصرف قابل توجهي را به خود اختصاص مي‌دهند و موجب افزايش بار شبكه برق مي‌شوند.

هدف: هدف از اين طرح همکاري و مشارکت مشترکين خانگي و تجاري در جهت کاهش مصرف خود در ساعات اوج مصرف برق روزانه بين ساعات۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ در مجموع ۸ ساعت از تاريخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهريور سال ۱۳۹۹ مي‌باشد. ترغيب مشترکين جهت كاهش مصرف برق در ساعات اوج بار و مشارکت آن‌ها در طرح توسط شرکت‌هاي مشاور داوطلب (نهاد تجميع‌کننده پاسخگويي بار) انجام مي‌شود.

روش اجرا: تشويق مشترکين به همکاري در اين طرح مي تواند از روش‌هاي مختلف روانشناسي، فرهنگي، اجتماعي، فني و غيره متناسب با قوانين جمهوري اسلامي ايران و با هماهنگي قبلي با شركت توزيع نيروي برق استان زنجان باشد. اين روش‌ها با توجه به نوآوري و خلاقيت نهاد تجميع کننده متفاوت مي‌باشد.

روش اندازه گيري و صحت سنجي: به منظور اندازه گيري و صحت سنجي ميزان موفقيت نهاد تجميع‌کننده پاسخگويي بار در اجراي طرح، ميزان بار مصرفي فيدرهاي منتخب در زمان رويداد پاسخگويي بار توسط تجهيزات اندازه گيري هوشمند تعيين و در مقايسه با زمان قبل از رويداد (۳روز قبل، غير از روزهاي تعطيل) ميزان کاهش بار محاسبه مي‌شود. فيدرهاي منتخب با توجه به نوع و طول فيدر، ميزان بارگذاري، فرهنگ منطقه تحت پوشش و غيره توسط شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان تعيين مي‌گردد.

تعهد مشارکت: لازم است نهاد تجميع کننده پاسخگويي بار نسبت به کاهش مقدار بار، حداقل به ميزان مورد توافق با شرکت توزيع نيروي برق، متعهد باشد.

پاداش تعهد: به ازاي مقدار تعهد نهاد تجميع کننده پاسخگويي بار پاداش تعهد به آن‌ها تعلق مي‌گيرد. پاداش تعهد به ازاي هر کيلووات برابر ۱۰۰۰ ريال در هر ساعت در نظر گرفته مي‌شود.

پاداش مشارکت: با توجه به ميزان بار کاهش يافته در ساعت‌هاي اوج بار، پاداش مشارکت به نهاد تجميع کننده پاسخگويي بار تعلق مي‌گيرد. ميزان پاداش مشارکت نسبت به بار کاهش يافته به ازاي هر کيلووات برابر ۲۰۰۰ ريال در هر ساعت در نظر گرفته مي‌شود.

– شرکت توزيع نيروي برق موظف است يک جدول شامل پيش بيني زمان و مقدار کاهش بار مورد نياز در روزهاي اجراي برنامه را بر اساس سوابق محدوده اجراي طرح تهيه کرده و در اختيار نهاد تجميع کننده پاسخگويي بار قرار دهد. نهاد تجميع کننده پاسخگويي بار نيز بايد بر اساس اطلاعات مندرج در جدول نسبت به مديريت و کاهش بار متعهد شود.

– جريمه عدم کاهش بار: در صورتيکه نهاد تجميع کننده پاسخگويي بار نتواند به اندازه تعهد خود بار را کاهش دهد، معادل پاداش تعهد، به ازاي هر کيلووات باري که در هر ساعت با توجه به تعهد نهاد تجميع‌کننده پاسخگويي بار کمتر کاهش يافته است، جريمه مي‌گردد. بديهي است در اين صورت، پاداش تعهد نيز براي اين مقدار باري که کاهش نيافته است تعلق نمي‌گيرد.

 

جهت پاسخگویي به سؤالات در مورد جزئيات طرح با دفتر مديريت مصرف شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان آقاي مهندس نصيري مقدم به شماره ۳۳۱۵۷۴۴۱-۰۲۴ تماس حاصل فرمایيد.

آدرس: زنجان، خيابان سعدي شمالي،شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، معاونت خدمات مشتركين، دفتر مديريت مصرف

كدپستي: ۱۳۱۱۱-۴۵۱۳۷   تلفن تماس:۱۳-۳۳۴۴۰۰۱۱-۰۲۴فاكس: ۳۳۴۴۲۰۳۵-۰۲۴Web:www.ZEDC.ir

شركت توزيع نيروي برق استان زنجان