۲۹۶۸ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پرند – نظافت عمومی، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهری

باسمه تعالی   تجدید آگهي مناقصه عمومي شماره ۴-۲   شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري را حسب مشخصات جدول ذيل و به شماره سیستمی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی […]

باسمه تعالی

 

تجدید آگهي مناقصه عمومي

شماره ۴-۲

 

شرکت عمران شهر جدید پرند، به آدرس كيلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ ساوه، فاز چهار شهر جديد پرند در نظر دارد، نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري را حسب مشخصات جدول ذيل و به شماره سیستمی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به پيمانكار واجدِ شرايط كه توانایی اجرای کار و داراي تأييديه از وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي در زمينه موضوع مناقصه ‌باشند ، واگذار نماید:

 

شماره سیستمی

عنوان

مبلغ كل برآورد(ریال)

مبلغ تضمين شركت در مناقصه (ريال)

مدت قرارداد

۲۰۹۹۰۰۱۰۷۷۰۰۰۰۰۶

نظافت عمومي، جمع‌آوري زباله روزانه، رفت و روب معابر شهري درسطح شمال فازهاي ۳، ۴، ۵ و ۶

۳۳٫۸۴۲٫۵۸۲٫۴۰۰

۱٫۶۹۲٫۱۲۹٫۱۲۰

۱۲ماه

 

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها و اعلام به برنده و غیره از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس:www.setadiran.ir انجام خواهد شد. و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت در سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یاد شده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.

نوع و تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ قيد شده در جدول فوق و حسب بخشنامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هيأت محترم وزيران كه در مشخصات مناقصه قيدگرديده است.

الف )چاپ آگهی نوبت اول در روزنامه ایران و مناقصه‌مزایده مورخ۲۷/۰۲/۹۹ و چاپ آگهی نوبت‌دوم در روزنامه ایران مورخ۲۸/۰۲/۹۹ می‌باشد.

ب) مهلت دریافت اسناد مناقصه برای متقاضیان واجدشرایط،روز شنبه مورخ۲۷/۰۲/ ۹۹ تا روز چهارشنبهمورخ۳۱/۰۲/۹۹ از سامانه مذکور می‌باشد.

پ ) آخرین مهلت ثبت اسناد مذکور در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت: ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روزسه‌شنبه مورخ۱۳/۰۳/۹۹می‌باشد.

ت) آخرين مهلت ارسال اصل پاکت (الف)(تضمین) به صورت لاک و مهر شده تا ساعت۱۳:۳۰ظهرروزسه‌شنبهمورخ ۱۳/۰۳/۹۹ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پرند می‌باشد.

ث) تاريخ گشايش پيشنهادها ۱۷/۰۳/۹۹ ساعت ۱۰:۰۰ صبح (اتاق جلسات)

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر،  متقاضیان می‌توانند با شماره‌هاي تلفن۵۶۹۴۵۷۰۰ و۵۶۹۴۵۸۰۰-۰۲۱  بابت مسایل فنی با آقای میرزاپور تماس حاصل نمایند.

 شرکت عمران شهر جدید پرند