مدیر فاوای بانک توسعه صادرات ایران تشریح کرد اقدامات فناورانه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات عشرت عدالت گفت: تجهیز بانک به زیرساختهای ارائه خدمات بانکداری باز، اتصال به هابشاهین در سال ۹۸ و راهاندازی مرکز عملیات- –OC به صورت ۲۴*۷ از جمله مهمترین فعالیتهای مرکز فاوا در سال گذشته بود. به گزارش مناقصهمزایده به نقل […]
مدیر فاوای بانک توسعه صادرات ایران تشریح کرد
اقدامات فناورانه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
عشرت عدالت گفت: تجهیز بانک به زیرساختهای ارائه خدمات بانکداری باز، اتصال به هابشاهین در سال ۹۸ و راهاندازی مرکز عملیات- –OC به صورت ۲۴*۷ از جمله مهمترین فعالیتهای مرکز فاوا در سال گذشته بود. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک توسعه صادرات ایران، عشرت عدالت در گفتوگو با خبرنگار اگزیمنیوز، به تشریح عملکرد این بانک در سال ۹۸ در حوزه فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: از مهمترین فعالیتهای مرکز فاوا تجهیز بانک به زیرساختهای ارائه خدمات بانکداری باز، اتصال به هابشاهین در سال۹۸ و راهاندازی مرکز عملیات- –OC به صورت ۲۴*۷ بود. وی همچنین از بومیسازی سرویسهای بانکداری باز و پایلوت سرویسها در شرکتهای تابعه، راهاندازی سرویس کارت به کارت در اپلیکیشنهای پرداخت و راهاندازی رمز دوم پویا – پیامک و سامانه ریما در سال گذشته یاد کرد و گفت: بانک توسعه صادرات نسخه جدید سیستمهای بانکداری الکترونیک با امکانات جدید (وب و همراه)، سامانه هما را سال گذشته راهاندازی کرد. عدالت خاطر نشان کرد: با هدف ایجاد فضای امن برای دورکاری در شرایط فعلی و درگیری با بحران کرونا، زیرساختهای امن دورکاری مورد نیاز بانک فعال و سیستم وبینار (ویدیوکنفرانس) جهت ارائه سرویس جلسات غیرحضوری راهاندازی شد. وی در ادامه به تشریح برنامههای بهینهسازی منابع دادهای در بانک پرداخت و گفت: در این راستا سامانه مدیریت ریسک نقدینگی، مستقر و توسعه بافت؛ همچنین طرح توسعه انبار داده و سیستم BI، سامانه پایش اجرای مقررات مبارزه با پولشویی و سامانه صورتهای مالی براساس IFRS در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شد. به گفته عدالت سال گذشته توسعه سامانه نظارت غیرحضوری – فاز یک زیرسیستمهای بخش ریال- ارز- تسهیلات- LOS و بیش از۱۳۰ گزارش نظارتی و هوشمند براساس الگوریتمهای بازرسی انجام شد. مدیر فاوای بانک توسعه صادرات ایران گفت: از دیگر خدمات مرکز فناوری و اطلاعات بانک توسعه صادرات ایران در سال ۹۸، استقرار افزونگی (HA)، ارتقای کیفیت و یکپارچگی زیرساخت در این بانک بود؛ اقدامات لازم به جهت تجهیز سایت پشتیبان و بحران از دیگر اقدامات این مدیریت میباشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.