تصویب بودجه ۹۹ صندوق‌های پژوهش و فناوری در مجمع ‌عمومی‌ضروری است

تصویب بودجه ۹۹ صندوق‌های پژوهش و فناوری در مجمع ‌عمومی‌ضروری است دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری اعلام کرد: صندوق‌های پژوهش و فناوری باید بودجه سال ۹۹ خود را در جلسه مجمع عمومی‌آن صندوق تصویب کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌ دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری، در راستای اعتلای جایگاه صندوق‌های پژوهش […]

تصویب بودجه ۹۹ صندوق‌های پژوهش و فناوری در مجمع ‌عمومی‌ضروری است

دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری اعلام کرد: صندوق‌های پژوهش و فناوری باید بودجه سال ۹۹ خود را در جلسه مجمع عمومی‌آن صندوق تصویب کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌ دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری، در راستای اعتلای جایگاه صندوق‌های پژوهش و فناوری غیردولتی کشور به نهادهای مالی، اعتباری و سرمایه‌گذاری حرفه‌‌ای خصوصی باید تمامی‌ امور مربوط به مجامع عمومی‌صندوق‌ها، طبق قوانین و مقررات انجام شود.

براین اساس، ضروری است صندوق‌های پژوهش و فناوری نسبت به برگزاری مجامع عمومی‌خود در زمان مقرر وفق ماده (۱۷) «دستورالعمل اعطاء و لغو مجوز، هدایت و نظارت بر صندوق‌های پژوهش و فناوری غیردولتی» و بررسی و تصویب بودجه سالانه کل پیشنهادی از سوی هیأتمدیره در مجمع عمومی‌عادی وفق ماده(۸) اساسنامه نمونه مصوب هیأت وزیران، اقدام کنند.

یادآوری می‌شود، برای تأیید صورتجلسات مجمع عمومی ‌و نامه به اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری وجود «بند» تصویب بودجه در صورتجلسه مجمع به همراه ارسال سند بودجه برای دبیرخانه کارگروه الزامی‌است، بنابراین فایل ارائه و فیلم دوره «اصول و مبانی تهیه سند بودجه سالانه» ویژه صندوق‌های پژوهش و فناوری در نشانی الکترونیکی https://www.rtfunds.ir/budget در دسترس است.