۱۰محور جهش‌تولید به خودروسازان ابلاغ شد

۱۰محور جهش‌تولید به خودروسازان ابلاغ شد معاون صنایع وزارت صنعت ۱۰محور مصوب قرارگاه جهش‌تولید را به مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا ابلاغ کرد به گزارش مناقصه‌مزایده، مهدی صادقی‌نیارکی؛ معاون امور صنایع وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا ۱۰محور مصوب قرارگاه جهش‌تولید را جهت اجرا ابلاغ کرد. این محورها شامل موارد […]

۱۰محور جهش‌تولید به خودروسازان ابلاغ شد

معاون صنایع وزارت صنعت ۱۰محور مصوب قرارگاه جهش‌تولید را به مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا ابلاغ کرد

به گزارش مناقصه‌مزایده، مهدی صادقی‌نیارکی؛ معاون امور صنایع وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا ۱۰محور مصوب قرارگاه جهش‌تولید را جهت اجرا ابلاغ کرد.

این محورها شامل موارد مختلف از جمله پیگیری برنامه ایجاد قوای محرکه و پلتفرم مشترک، واگذاری اموال، املاک و دارایی‌های مازاد خودروسازان، رصد فضای مجازی و اقناع افکار عمومی، جذب نخبگان دانشگاهی و همچنین مذاکره با شرکت‌های خارجی برای طراحی و تولید خودروی جدید است.

در عین حال، ارائه برنامه زمان‌بندی جهت طراحی و تولید موتورهای کم مصرف در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کاهش تعهدات شرکت‌های خودروساز، تعمیق ساخت داخل قطعات، پرداخت مطالبات قطعه‌سازان با توجه به برخورداری خودروسازان از تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار و برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت خودروها و رشد بهره‌وری از دیگر محورهای ابلاغی از سوی صادقی‌نیارکی به مدیران ایران‌خودرو و سایپاست.

.