بررسی مشکلات برق منطقه ای سودجان در دیدار امام جمعه این شهرستان

بررسی مشکلات برق منطقه ای سودجان در دیدار امام جمعه این شهرستان   در دیدار امام جمعه و اعضای  شورای شهر و معتمدین شهر سودجان با پرسنل اداره برق این شهرستان مشکلات برق این منطقه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از دروابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری […]

بررسی مشکلات برق منطقه ای سودجان در دیدار امام جمعه این شهرستان

 

در دیدار امام جمعه و اعضای  شورای شهر و معتمدین شهر سودجان با پرسنل اداره برق این شهرستان مشکلات برق این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از دروابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری ،امام جمعه شهر سودجان با تقدیر از خدمات این شرکت و پایداری برق در این شهر گفت: کارکنان این شرکت همیشه پرتلاش و فعال به‌ویژه در شرایط بحرانی در صحنه حضور داشتند .

مصطفی محمدزاده با اشاره به این که صرفه‌جویی در تمامی زمینه‌ها به ویژه مصرف برق مختص به یک زمان و مکان خاص نیست افزود: یکی از امور ضروری، مصرف درست است و اگر نابه جا و بی‌رویه باشد، کفران نعمت محسوب می‌شود و باید فرهنگ درست مصرف کردن انرژی برق را در جامعه رواج دهیم .

وی گفت: کار‌ها و اقدامات شاخصی در صنعت برق استان با اجرای پروژه‌های برق‌رسانی صورت گرفته که امیدواریم با همت و تلاش مدیرعامل و همکارانشان شاهد رونق و بهینه‌سازی صنعت برق استان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری هم مهم‌ترین هدف این شرکت را برق رسانی و ارایه خدمات به مشترکین برق عنوان کرد و بروز رسانی نصب انشعاب برق و راه‌اندازی مرکز دیسپاچینگ و ۱۲۱ را از جمله خدمات قابل ارایه برای مشترکین برق دانست.

 

سید روزبه هاشمی با اظهار این که برق قابلیت ذخیره‌سازی انبوه ندارد و صرفه‌جویی و مدیریت مصرف از نکات کلیدی است که همه مشترکین برق به‌ویژه در ایام تابستان که مصرف برق بالاتر می‌رود باید مصرف برق خود را مدیریت کنند افزود: استفاده بیش از حد نیاز از انرژی الکتریکی باعث می‌شود تا نیروگاه‌ها با حداکثر ظرفیت تولید برق کرده و آلودگی محیط‌زیست را هم در پی داشته باشد.