امیدواریم تا پایان سال تمام شعب بانک کشاورزی خدمات سجام را ارائه کنند

امیدواریم تا پایان سال تمام شعب بانک کشاورزی خدمات سجام را ارائه کنند مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بازار سرمایه کشور خوشبختانه در حال توسعه است و مردم نیز از آن استقبال خوبی کردند گفت: همکاری بازار سرمایه و نظام بانکی کشور موجب هم‌افزایی برای هر دو بخش می‌شود و دسترسی مشتریان نیز به […]

امیدواریم تا پایان سال تمام شعب بانک کشاورزی خدمات سجام را ارائه کنند

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بازار سرمایه کشور خوشبختانه در حال توسعه است و مردم نیز از آن استقبال خوبی کردند گفت: همکاری بازار سرمایه و نظام بانکی کشور موجب هم‌افزایی برای هر دو بخش می‌شود و دسترسی مشتریان نیز به این بازار بیشتر خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک کشاورزی، روح‌ا… خدارحمی ‌صبح روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در آیین رونمایی از سامانه احراز هویت مشتریان «سجام» در شعب این بانک، با اعلام مطلب فوق، افزود: در هماهنگی با مدیران بازار سرمایه به ویژه شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی، از آغاز سال‌جاری تعداد قابل‌توجهی از شعب بانک کشاورزی به شبکه بازار سرمایه متصل شدند و خدمات احراز هویت سجام و سایر خدمات بازار سرمایه را به مشتریان ارائه می‌دهند. وی با اعلام اینکه در حال‌حاضر ۲۶۴شعبه بانک کشاورزی به سامانه سپرده‌گذاری مرکزی متصل شدند، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۶هزار نفر از مشتریان این بانک از این طریق کد سجام دریافت کردند و وارد بازار سرمایه شدند و تعداد زیادی از آنان نیز از طریق سامانه آنلاین می‌توانند معاملات برخط انجام بدهند. خدارحمی ‌با اشاره به اینکه براساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و شرکت کارگزاری بورس بانک کشاورزی تا پایان تیرماه امسال تعداد شعب این بانک که به این سامانه متصل خواهند شد به ۵۰۰ شعبه افزایش خواهد یافت ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: تا پایان سال تمام شعب بانک کشاورزی بتوانند این خدمات را به مشتریان ارائه بدهند. مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بازار‌های پول و سرمایه مکمل یکدیگر هستند و از ارائه خدمات مالی به مشتریان در شعب این بانک استقبال می‌کنیم تصریح کرد: با هدف تشویق مشتریان به فعالیت در این بازار مزایایی در نظر گرفته شده است و بابت ارائه این خدمات از آنان کارمزد دریافت نمی‌شود. وی در مورد نحوه ارائه خدمات به هموطنان خارج از کشور توضیح داد: فعالیت‌های بانک کشاورزی در درون مرزهای کشور صورت می‌گیرد و فعالیت‌های برون‌مرزی از طریق کارگزاری انجام می‌شود. همچنین خدماتی که از طریق این سامانه به مشتریان ارائه می‌شود ویژه مشتریان بانک کشاورزی یا شرکت کارگزاری این بانک است. خدارحمی ‌با بیان اینکه هموطنان خارج از کشور با توجه به اینکه مشتری کدام بانک هستند می‌توانند خدمات مورد نظر خود را از آن بانک دریافت کنند، خاطرنشان کرد: امروزه سامانه‌های برخط شعب و بانک‌ها این امکان را به مشتریان می‌دهند ولی آنان باید با بانک خود تماس داشته باشند زیرا احراز هویت مستلزم مراجعه حضوری است و در آینده نزدیک با بهره‌برداری از سامانه‌های الکترونیکی می‌توان امکان احراز هویت غیرحضوری را نیز فراهم کرد.