ارائه ۳۶ هزار خدمت بانکی در بانک رسالت

ارائه ۳۶ هزار خدمت بانکی در بانک رسالت مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: این مرکز در ۱۶ روز نخست سال‌جاری پاسخگوی ۱۲۲هزار و ۸۰۰تماس مشتریان بوده که این میزان پاسخگویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۷۰ درصدی داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک رسالت، مهدی دعاگویی […]

ارائه ۳۶ هزار خدمت بانکی در بانک رسالت

مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: این مرکز در ۱۶ روز نخست سال‌جاری پاسخگوی ۱۲۲هزار و ۸۰۰تماس مشتریان بوده که این میزان پاسخگویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۷۰ درصدی داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک رسالت، مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان در حال‌حاضر روزانه پاسخگوی بالغ برچهار هزار تماس هستند؛ اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم رفت‌وآمد مشتریان در دو هفته ابتدای سال این آمار به بیش از هفت هزار و ۶۰۰تماس در روز رسید. به گفته وی پیگیری مشتریان جهت استمهال سه ماه تسهیلات قرض‌الحسنه به‌خاطر شیوع ویروس کرونا افزایش حجم تماس‌های دریافتی این مرکز در ایام نوروز را به دنبال داشته است. دعاگویی یادآور شد: مشتریان می‌توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز درخصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات و درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش‌های ناموفق، اطلاع‌رسانی درخصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تأیید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و… بهره‌مند شوند. دعاگویی اظهارداشت: کارشناسان این مرکز با شماره‌گیری ۰۲۱۴۷۴۷ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشتریان هستند.