آگهی مناقصه عمومی ۱۱۳/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری بیمه شخص ثالث و بدنه خودروهای اداری واحدهای تابعه در سال ۱۴۰۰-۹۹ در استان همدان به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۱۶ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) واگذار نمایند. بدین منظور از کلیه شرکتهای بیمه که دارای شعب […]
آگهی مناقصه عمومی
۱۱۳/۹۹
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری بیمه شخص ثالث و بدنه خودروهای اداری واحدهای تابعه در سال ۱۴۰۰-۹۹ در استان همدان به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۱۶ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) واگذار نمایند. بدین منظور از کلیه شرکتهای بیمه که دارای شعب سرپرستی در سطح استان همدان میباشند جهت شركت در مناقصه دعوت به عمل میآید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زماني دریافت اسناد مناقصه از سایت: از تاریخ ۰۸/۰۳/۹۹ لغایت ۱۳/۰۳/۹۹
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از تاریخ ۱۷/۰۳/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ۲۶/۰۳/۹۹
زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز سهشنبه مورخ ۲۷/۰۳/۹۹ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
مدت موضوع قرارداد: یکسال شمسی می باشد.
تضمین شرکت در مناقصه: یکطغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۲۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان یا ضمانتنامههای صادره از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت ا.. کاشانی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، ساختمان شماره ۳، به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایند.
– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب به شرح ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد، مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵بانک رفاه شعبه شریعتی واریز نمایند.
هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه میباشد.
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه،پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.