مدیرعامل بانک سینا آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی؛ روابطعمومیها هستند مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابطعمومیکه مقارن با هفته ارتباطات انجام شد؛ روابطعمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سینا، ضیاء ایمانی در این […]
مدیرعامل بانک سینا
آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی؛ روابطعمومیها هستند
مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابطعمومیکه مقارن با هفته ارتباطات انجام شد؛ روابطعمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سینا، ضیاء ایمانی در این جلسه ضمن تبریک هفته و روز روابطعمومی به همکاران این مدیریت، با اشاره به اینکه کار در فضای روابطعمومی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: امروزه با توجه به پیچیدگی جوامع و توسعه فناوریها، روابطعمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار میرود. لذا انجام امور مختلف نهادها در حوزههای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بهداشتی دنیا بدون وجود روابطعمومی هدفمند، سازمانیافته و پیشرفته امکانپذیر نیست. وی خاطرنشان کرد: در فضایی که هر لحظه شاهد تغییر روابط، دیدگاهها و مناسبات انسانی هستیم، اگر جهتگیری ارتباطی و تبلیغی مناسب و به موقع از سوی روابطعمومیها شگل نگیرد، بازخوردی نیز وجود نخواهد داشت و کارها نمودی پیدا نمیکند. البته روابطعمومی بانک سینا با برخورداری از تیم مدیریت و کارکنان مجرب و متخصص تاکنون در این خصوص، جهتگیری خوب، مناسب و حسابشدهای داشته است، که جای تشکر و قدردانی دارد. مدیرعامل بانک سینا با تأکید بر اینکه در دنیای امروز، ارتباطات اجتماعی و ارتباطگیری موضوع مهمی است، افزود: روابطعمومیها دارای قدرت جریانسازی و تنویر افکار عمومی هستند و نقش فعال و تأثیرگذاری در جلب آرای عمومی برای پیشبرد اهداف سازمانی ایفاء میکنند. لذا روابطعمومی مسؤولیتهای مهمی در بیرون و درون سازمان دارد و ایجاد تعادل و توازن بین هر دو نقش از وظایف روابطعمومی است که نباید از این امر مهم غافل شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.