۲۹۸۴ مزایده – شرکت سهامی برق منطقه ­ای خوزستان – فروش ۱۱۵۹ قلم لوازم اداری اسقاط

«آگهی مزایده عمومی فروش کالا شماره ۱۰۶/۹۹» شماره مزایده در سامانه ستاد: ۱۰۹۹۰۰۱۲۶۲۰۰۰۰۰۱ ۱- نام و نشانی مزایده­ گزار: شرکت سهامی برق منطقه ­ای خوزستان به نشانی: اهواز، امانیه، خیابان فلسطین،صندوق پستی: ۱۳۷۳-۶۱۳۶۵، کد اقتصادی:۷۶۹۸-۳۱۶۷-۴۱۱۳   تلفن: ۲-۳۳۳۶۹۰۰۱، دورنگار ۳۳۳۳۶۴۰۵ و آدرس وب سایت WWW.KZREC.CO.IR  ۲ – موضوع مزایده: فروش ۱۱۵۹ قلم لوازم  اداری اسقاط (طبق […]

«آگهی مزایده عمومی فروش کالا شماره ۱۰۶/۹۹»

شماره مزایده در سامانه ستاد: ۱۰۹۹۰۰۱۲۶۲۰۰۰۰۰۱

۱- نام و نشانی مزایده­ گزار: شرکت سهامی برق منطقه ­ای خوزستان به نشانی: اهواز، امانیه، خیابان فلسطین،صندوق پستی: ۱۳۷۳-۶۱۳۶۵، کد اقتصادی:۷۶۹۸-۳۱۶۷-۴۱۱۳   تلفن: ۲-۳۳۳۶۹۰۰۱، دورنگار ۳۳۳۳۶۴۰۵ و آدرس وب سایت WWW.KZREC.CO.IR

 ۲ – موضوع مزایده: فروش ۱۱۵۹ قلم لوازم  اداری اسقاط (طبق پیوست شماره یک اسناد مزایده)

۳-مبلغ تضمین شرکت در فرآيند ارجاع کار:پیشنهاد دهنده باید مبلغ سی میلیون ریال را به عنوان سپرده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به یکی از روش­های ذیل در وجه شرکت سهامی برق منطقه­ای خوزستان تهیه و ارایه نماید:الف) ضمانتنامه بانکی معتبر(طبق نمونه موجود درپیوست شماره ۲ اسناد مزایده)ب)واریز وجه نقد به حساب شماره ۴۰۰۱۱۲۲۰۰۶۳۷۷۲۶۴ و شبا شماره  ۸۲۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۲۲۰۰۶۳۷۷۲۶۴ IR و شناسه شماره ۹۴۷۲۲۸۵۰۰۱۲۴۲۰۴۰۰۱۱۲۲۰۰۶۳۷۷۲۶۴ به نام تمرکز وجوه سپرده بودجه شرکت­های دولتی- شرکت برق منطقه­ای خوزستان، نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (قابل پرداخت در کلیه بانک­ها).۴- محل، زمان ومهلت دریافت اسناد مزایده:متقاضیان می­توانند جهت دریافت اسناد مزایده با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پس از پرداخت وجه شرکت در مزایده به مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ ریال و نیز دریافت اسناد از طریق سامانه، با در دست داشتن تأییدیه واریز وجه، جهت بازدید از کالاهاي مورد مزایده ازتاریخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۹لغایت ۲۷/۰۳/۱۳۹۹در ساعات اداری (به جز ایام تعطیل) به نشانی: اهواز، بلوار گلستان، ساختمان پنج طبقه آب و برق خوزستان، طبقه اول، امور تدارکات شرکت سهامی برق منطقه­اي خوزستان، اتاق شماره ۱۳۵، تلفن: ۳۳۳۶۹۲۴۴ مراجعه نمایند، ضمناً مبلغ واريز شده قابل برگشت نمي­باشد.۵- محل، زمان و مهلت تحویل اسناد مزایده:متقاضیان شرکت در مزایده پس از دریافت اسنادمی­بایست ضمن درج قیمت پیشنهادی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به بارگذاری مدارک تاساعت ۱۹:۰۰ روز ­یکشنبه مورخ ۰۱/۰۴/۱۳۹۹اقدام نموده و پس از تکمیل محتویات پاکت­های «الف» و «ب» به ترتیبی که در اسناد مزایده مقرر شده است آن­ها را به صورت در بسته در «پاکت تحویل اسناد مزایده» قرار داده و حداکثر تاساعت ۱۱:۰۰ روز دو­شنبه مورخ ۰۲/۰۴/۱۳۹۹به اداره دبیرخانه شرکت، به آدرس: اهواز، بلوار گلستان، ساختمان شماره دو شركت برق منطقه­ای خوزستان (جنب ساختمان ۵ طبقه) طبقه همکف تحویل داده و رسید دریافت نمایند.

تذکر مهم: به پيشنهادات مشروط، مخدوش، ناقص، مبهم، فاقد سپرده شركت در مزايده، بدون قيمت، بدون امضاء و مهر شرکت و يا اثر انگشت و همچنين به پيشنهاداتي كه بعد از تاريخ تعيين شده واصل گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. لازم به ذکر است تمامی مراحل برگزاری مزایده، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد.۶- زمان و محل گشایش پاکت­های حاوی اسناد مزایده:جلسه افتتاح پاکات رأس ساعت۰۹:۰۰صبح روز سه­شنبه مورخ ۰۳/۰۴/۱۳۹۹درمحل سالن کنفرانس شرکت سهامی برق منطقه­ای خوزستان واقع در اهواز، بلوار گلستان، ساختمان شماره ۲(جنب ساختمان پنج طبقه آب و برق خوزستان) تشكيل می­گردد و مزایده­گران حقیقی شخصاً یا با معرفی وکیل رسمی و ارایه کارت ملی و رسید مربوط به تحویل اسناد مزایده واشخاص حقوقی با ارایه معرفی نامه ممهور به مهر شرکت و رسید مربوط به تحویل اسناد مزایده و مستندات قانونی در جلسه شرکت نمایند.(برنده مزایده پس از جلسه مذکور و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اعلام می­گردد.)

توجه: قابل ذکر است در صورت مغایرت قیمت پیشنهادی ارایه شده و مدارک بارگذاری شده در درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ملاک عمل،  سامانه مذکور خواهد بود.

ساير اطلاعات و جزئيات مربوطه در اسناد مزايده درج شده است.

 

 

 

روابط عمومي شرکت سهامی برق منطقه­اي خوزستان