آگهی مناقصه عمومی ۱۱۸/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه ذیل به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۲۱را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نمایند.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش […]
آگهی مناقصه عمومی
۱۱۸/۹۹
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه ذیل به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۲۱را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نمایند.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زماني دریافت اسناد مناقصه از سایت: از تاریخ ۰۳/۰۴/۹۹ لغایت ۰۸/۰۴/۹۹
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از تاریخ ۰۹/۰۴/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۹/۰۴/۹۹
زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز شنبه مورخ ۲۱/۰۴/۹۹ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
ردیف
موضوع مناقصه
حجم کار قابل واگذاری ماهیانه
تضمین شرکت در مناقصه(ریال)
۱
واگذاری امور اپراتوری بیمارستان بعثت
معادل ۸۵۹۵
ساعت نفر
۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
تضمین شرکت در مناقصه: یکطغری ضمانتنامه بانکی که حداقل سه ماه اعتبار داشته وبرای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان(دقیقاً به نام موضوع مناقصه)یا ضمانتنامههای صادره از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)بارگذاری و اصل آن را به آدرس: همدان، بلوار آیت ا.. کاشانی،ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی،به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایند.
– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد، مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
-کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب به شرح ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه میباشد.
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد از جمله خرید و دریافت اسناد، عودت اسناد، پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.