۲۹۹۴ مزایده – اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران – فروش اقلام اسقاطی و خارج از رده شامل آب سرد کن، کمد، یونیت کامل ENT و…

آگهی مزایده شماره یک سال ۱۳۹۹   اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران (بیمارستان گلستان)در نظر دارد اقلام اسقاطی و خارج از رده ذیل را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می­آید جهت دریافت اسناد مزایده و بازدید با در دست […]

آگهی مزایده شماره یک سال ۱۳۹۹

 

اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران (بیمارستان گلستان)در نظر دارد اقلام اسقاطی و خارج از رده ذیل را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می­آید جهت دریافت اسناد مزایده و بازدید با در دست داشتن اصل فیش واریزی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در وجه حساب شماره ۶۱۵۸۸۰۰۱۴۲۶۱۱ و شماره شبا ۴۹۰۱۵۰۰۰۰۰۰۶۱۵۸۸۰۰۱۴۲۶۱۱ بانک سپه به نام عوایدی نداجا از روز یکشنبه مورخ ۰۱/۰۴/۹۹ الی سه­شنبه مورخ ۲۴/۰۴/۹۹ از ساعت ۰۹:۳۰ صبح لغایت ۱۳:۰۰ به آدرس: تهران، اتوبان شهید صیاد شیرازی بعد از پل همت، روبروی ايستگاه متروی هروی، بیمارستان فوق تخصصی گلستان، واحد تدارکات مراجعه نمایند.

۱-   اقلام اسقاط آمادی به تعداد ۱۶۲ قلم (میز، کمد، صندلی و…)

۲- اقلام اسقاط مهندسی و تأسیسات به تعداد ۵۷ قلم (آب سرد کن، کولر آبی، اسپلیت، یخچال قصابی و… )

۳- اقلام اسقاط پزشکی به تعداد ۲۹۶ قلم (یونیت کامل ENT با صندلی، تخت، ترازو، انکوباتور، دستگاه الکتروکاردیوگرافی، الکتروشوک، دستگاه EMG، یونیت دندانپزشکی، انواع کابل و دستگاه­های دیگر…)

 

الف)مزایده در تاریخ ۲۵/۰۴/۹۹ ساعت ۰۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار و شرکت کنندگان می­بایست در محل حضور داشته باشند.

ب)مبلغ سپرده شرکت در مزایده برای هر یک از متقاضیان معادل ۱۰% قیمت پیشنهادی می‌باشد، که  یا به حساب فوق واریز و فیش واریزی را ارایه نمایند ویا ضمانتنامه بانکی بابت شرکت در مزایده به نفع دارایی ستاد نداجا ارایه نمایند. 

ج)شرکت در مزایده و ارایه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف تعیین شده از سوی بیمارستان می­باشد.

د)هزینه­های مربوط به انتشار آگهی به همراه ۹% مالیات بر ارزش افزوده و کلیه هزینه­های بارگیری و تخلیه به عهده برنده مزایده می­باشد.

ه)بیمارستان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها به هر عنوان که صلاح بداند مختار است.

 

تلفن تماس: ۲۲۷۷۱۵۱۵، ۲۲۷۷۱۵۰۹،۲۲۷۷۱۵۴۲-۰۲۱، هماهنگ کننده آقای آقاحسینی ۰۹۱۷۹۱۸۸۰۳۱٫

 

رئیس بیمارستان فوق تخصصی گلستان نداجا