آگهی مناقصه عمومی ۱۱۸/۹۸ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه ذیل را به شماره۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۲۴از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش […]
آگهی مناقصه عمومی
۱۱۸/۹۸
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه ذیل را به شماره۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۲۴از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بهآدرس www.setadiran.irانجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ ۰۸/۰۴/۹۹ لغایت ۱۵/۰۴/۹۹
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ۱۶/۰۴/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰مورخ۲۵/۰۴/۹۹
زمان گشایش پاکتها در سامانه:روز پنجشنبه مورخ۲۶/۰۴/۹۹ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
ردیف
موضوع
حجم کار قابل واگذاری (ماهیانه)
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه
۱
واگذاری امور اپراتوری بیمارستان شهید بهشتی
۴۳۹۳ساعت معادل ۲۳ نفر
۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
تضمین شرکت در مناقصه: یکطغری ضمانتنامه بانکی که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقاً بهنام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد بهآدرس: همدان، بلوار آیت ا… کاشانی، ساختمان شماره۳ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.
– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه میباشد.
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.