ورزشگاه خلیج‌فارس از طریق مزایده واگذار شد

ورزشگاه خلیج‌فارس از طریق مزایده واگذار شد طبق ماده (۸۸) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ورزشگاه خلیج‌فارس جهت بهبود در رسیدگی و صرفه‌جویی هزینه‌ها مانند ورزشگاه تختی بندرعباس به بخش خصوصی واگذار شده است. رییس هیأت فوتبال هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: جهت بهبود در خدمت‌رسانی و کاهش هزینه‌های دولت ورزشگاه […]

ورزشگاه خلیج‌فارس از طریق مزایده واگذار شد

طبق ماده (۸۸) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ورزشگاه خلیج‌فارس جهت بهبود در رسیدگی و صرفه‌جویی هزینه‌ها مانند ورزشگاه تختی بندرعباس به بخش خصوصی واگذار شده است.

رییس هیأت فوتبال هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: جهت بهبود در خدمت‌رسانی و کاهش هزینه‌های دولت ورزشگاه خلیج‌فارس که زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان اداره می‌شد، به بخش خصوصی واگذار شده است.

عبدالمجید دبیبده اظهار کرد: طبق ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ورزشگاه خلیج‌فارس طی مزایده‌ای با ارایه ضمانت‌نامه ‌ا و پیشنهادات هیأت فوتبال و اشخاص حقیقی و حقوقی همراه بود، برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه هیأت فوتبال نتوانست با ارایه مدارک و پیشنهادات خود نظر مثبت برگزارکنندگان این مزایده را جلب کند و مدیریت این ورزشگاه به بخش خصوصی واگذار شد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: مدیریت ورزشگاه تختی بندرعباس نیز در گذشته به بخش خصوصی واگذار شده بود.

 

این در حالی است که غلامعلی‌دانشور، مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان برخلاف سکاندار فوتبال هرمزگان از عدم واگذاری این اماکن ورزشی خبرداد و اظهار کرد: این ورزشگاه‌ها هم‌اکنون با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان در حال اداره می‌شود و فقط زمین‌های چمن این ورزشگاه‌ها جهت اجاره در اختیار عموم قرار می‌گیرد.