۳۰۰۵ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان – خرید، حمل، نصب و راه اندازی ۲ دستگاه ups هرکدام به ظرفیت KVA 120

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای ۱۲۹/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد خرید، حمل، نصب و راه اندازی ۲ دستگاه ups هرکدام به ظرفیت KVA 120 بابت فاز اول مرکز جامع سرطان بیمارستان بعثت واقع در شهر همدان را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه تأمین […]

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

۱۲۹/۹۹

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد خرید، حمل، نصب و راه اندازی ۲ دستگاه ups هرکدام به ظرفیت KVA 120 بابت فاز اول مرکز جامع سرطان بیمارستان بعثت واقع در شهر همدان را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه تأمین کنندگان (فروشندگان) که دارای تجربه کاری، توان مالی مناسب، استانداردهای اجرایی، حسن سابقه، کادر مجرب و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز می‌باشند واگذار نماید.

 کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد و ارزیابی فنی و بازرگانی تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به‌آدرس www.setadiran.irانجام خواهد شد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از مورخ ۱۶/۰۴/۹۹ لغایت ساعت۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۱/۰۴/۹۹

مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از مورخ۲۲/۰۴/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰روز سه‌شنبه مورخ۳۱/۰۴/۹۹

زمان گشایش پاکت‌ها در سامانه:روز چهارشنبه مورخ۰۱/۰۵/۱۳۹۹ساعت ۰۹:۰۰ صبح در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه واقع در همدان، چهارراه شریعتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، ساختمان شماره ۳ تشکیل می‌گردد.

ردیف

شرح پروژه

وشماره سامانه ستاد

محل پروژه

مبلغ تضمین(میلیون (ریال)

مدت اجرا

۱

خرید، حمل، نصب و راه اندازی ۲ دستگاه ups هرکدام به ظرفیت KVA 120 بابت فاز اول مرکز جامع سرطان بیمارستان بعثت واقع در شهر همدان

۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۳۱

بیمارستان بعثت

۴۳۰

۴۵ روز

هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه‌های صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز بانک مرکزی که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان و یا ارایه فیش واریزی وجه نقد به شماره حساب جاری۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان.

 تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به‌آدرس: همدان،چهارراه شریعتی، بلوار آیت ا… کاشانی، ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی درمانی، شماره۳ به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.

– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.

– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.