۱۹۰۷ مناقصه – شهرداری زاهدان- بازسازی لاین رفت بلوار اقبال

نوبت اول آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح با موضوع «بازسازی لاین رفت بلوار اقبال شهر زاهدان» (ابتدای آن از میدان خاتم تا کیلومتر ۸۶۰+۱) اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۵ در رشته راه و ترابری دعوت می‌شود از تاریخ […]

نوبت اول

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

شهرداری زاهدان در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار ذیصلاح با موضوع «بازسازی لاین رفت بلوار اقبال شهر زاهدان» (ابتدای آن از میدان خاتم تا کیلومتر ۸۶۰+۱) اقدام نماید. از کلیه پیمانکاران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۵ در رشته راه و ترابری دعوت می‌شود از تاریخ ۹۵٫۰۴٫۱۹ تا ۹۵٫۰۴٫۲۴ درخواست کتبی خود را جهت دریافت اسناد ارسال نمایند:

مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به نشانی زاهدان- خیابان آزادی، کد پستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷- تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴- ۰۵۴

موضوع: بازسازی لاین رفت بلوار اقبال به مساحت تقریبی ۲۳۰۰۰ (بیست و سه هزار) مترمربع شامل تخریب آسفالت- خاکبرداری- اجرای دو لایه روسازی هر کدام ۱۵ سانتیمتر با مصالح زیراساس- احداث جداول راسته در یک طرف رفیوژ وسط- احداث کانال ۴۰ سانتیمتر در طول مسیر و احداث کانال عرضی سرپوشیده با درپوش فلزی مدت اجرا سه ماه می‌باشد.

مبلغ برآورد اولیه: برآورد اولیه حدود هفت میلیارد ریال براساس فهرست بهای تجمیع شده راه، باند فرودگاه و زیرسازی راه آهن می‌باشد فهرست بهاء پایه رشته راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۵ جزو اسناد و مدارک پیمان محسوب می‌شود.

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ۳۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سیصد و شصت میلیون) ریال می‌باشد که باید به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی به نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره یک پیوست اسناد مناقصه) باشد.

میزان پیش پرداخت: میزان پیش پرداخت حداکثر ۲۵ درصد مبلغ اولیه پیمان می‌باشد که نحوه پرداخت اقساط آن و نیز بازپرداخت آن مطابق آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ﻫ  مورخ ۱۳۹۴٫۰۹٫۲۲ هیات وزیران است انجام خواهد گرفت.

نحوه دریافت اسناد مناقصه: پس از واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۳۷۳۸۰۳۷۰۰۸ بانک ملی به نام درآمد شهرداری زاهدان و با درخواست کتبی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری زاهدان و درج پست الکترونیک در نامه درخواست به یکی از صورت‌های زیر، از تاریخ ۹۵٫۰۴٫۱۹ تا ۹۵٫۰۴٫۲۴ اسناد تحویل می‌شود.

۱-در صورت درخواست متقاضی برای دریافت از طریق پست الکترونیکی، اسناد به صورت فایل zip شده و pdf برای متقاضی ارسال می‌شود.

۲-در صورت مراجعه حضوری متقاضی برای دریافت اسناد به نشانی زاهدان- خیابان امیرالمومنین، مجتمع طبقاتی سعدی، معاونت فنی و عمرانی شهرداری زاهدان، واحد پیمان و رسیدگی اسناد ارائه می‌گردد.  

تلفن: ۳۳۲۱۵۳۴۷- ۳۳۲۲۱۴۶۸- ۰۵۴ (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همین محل انجام می‌گیرد)

زمان و مکان تحویل اسناد تکمیل و لاک و مهر شده: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۹۵٫۰۵٫۰۴ به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی تحویل گردد.

زمان و مکان بازگشایی پاکات: جلسه بازگشایی پاکات ارسالی روز سه‌شنبه مورخ ۹۵٫۰۵٫۰۵ راس ساعت ۱۱:۰۰ در محل دفتر معاونت فنی و عمرانی شهرداری زاهدان (واقع در مجتمع طبقاتی سعدی- بلوک دوم- طبقه سوم) برگزار می‌شود.