نگاهی بر عملکرد یک‌ساله «دتهران»

نگاهی بر عملکرد یک‌ساله «دتهران» شرکت داروسازی تهران دارو در دوره یک‌ساله منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ به‌صورت حسابرسی شده مبلغ ۸۳۱ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد. به گزارش سنا، شرکت داروسازی تهران دارو با انتشار صورت‌های مالی یک‌ساله منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ اعلام کرد در سال گذشته با سرمایه ۴۰ […]

نگاهی بر عملکرد یک‌ساله «دتهران»

شرکت داروسازی تهران دارو در دوره یک‌ساله منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ به‌صورت حسابرسی شده مبلغ ۸۳۱ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد.

به گزارش سنا، شرکت داروسازی تهران دارو با انتشار صورت‌های مالی یک‌ساله منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ اعلام کرد در سال گذشته با سرمایه ۴۰ میلیارد ریال و به‌صورت حسابرسی شده مبلغ ۶۸۲ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.

با کسر بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی از درآمدهای عملیاتی این شرکت سود ناخالص دوره به مبلغ ۱۳۵ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال رسید.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی به مبلغ ۷۵ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال محاسبه شد.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‌های مالی و مالیات کسر و پس از اضافه شدن درآمدهای غیرعملیاتی به آن سود خالص برابر ۳۳ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ ۸۳۱ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

 

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.