خدمات بانک سینا با استانداردهای مشتری

خدمات بانک سینا با استانداردهای مشتری مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان گفت: هدف این بانک ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است. به گزارش مناقصه‌مزایده، ضیاء ایمانی اظهار داشت: تأمین نظر و رضایت مشتریان گرامی ‌در ارائه خدمات براساس قوانین و دستورالعمل‌های بانکی، جزء اصول بنیادین بانک […]

خدمات بانک سینا با استانداردهای مشتری

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان گفت: هدف این بانک ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است. به گزارش مناقصه‌مزایده، ضیاء ایمانی اظهار داشت: تأمین نظر و رضایت مشتریان گرامی ‌در ارائه خدمات براساس قوانین و دستورالعمل‌های بانکی، جزء اصول بنیادین بانک سیناست و لذا همواره سعی شده با به‌کارگیری آخرین فناوری‌ها و استانداردهای بین‌المللی، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست‌های توسعه‌ای، زمینه رضایت‌خاطر بیش از پیش آنها فراهم گردد. وی افزود: بانک سینا در راستای التزام به حقوق مشتریان، تمامی ‌آیین‌نامه‌ها و مقررات تدوین شده در مراجع ذی‌صلاح کشور را در حوزه حقوق مشتری مورد توجه قرار داده است. مدیرعامل بانک سینا ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مرکز تماس از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلایق و علایق متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد. افرادی که با این مرکز تماس می‌گیرند، معمولاً به دنبال راه‌حلی برای رفع مشکل و انجام کار مدنظر بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام و متانت با آنها برخورد می‌شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنها اقدام گردد. ایمانی در این بازدید در جریان فرآیند کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان انتظار تماس گیرندگان و نحوه رسیدگی به شکایات آنان از سوی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود و همچنین جابه‌جایی مرکز به محیطی با کیفیت بهتر و فضای بیشتر صادر کرد. گفتنی است؛ در این بازدید، شیخ‌الاسلامی؛ ‌مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی‌ و اسدی؛ مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا (تفاس) نیز حضور داشتند.