تفاهمنامه بانک ایرانزمین و سازمان فناوری اطلاعات ایران مراسم امضای تفاهمنامه مرکز نوآوری بانک ایرانزمین با سازمان فناوری اطلاعات با حضور مدیرعامل بانک ایرانزمین، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری ایران، مدیران مرکز نوآوری و اصحاب رسانه با هدف اتصال استارتآپهای طرح نوآفرین به خدمات بانک ایرانزمین و رونمایی از بسته خدمات بانکداری باز […]
تفاهمنامه بانک ایرانزمین و سازمان فناوری اطلاعات ایران
مراسم امضای تفاهمنامه مرکز نوآوری بانک ایرانزمین با سازمان فناوری اطلاعات با حضور مدیرعامل بانک ایرانزمین، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری ایران، مدیران مرکز نوآوری و اصحاب رسانه با هدف اتصال استارتآپهای طرح نوآفرین به خدمات بانک ایرانزمین و رونمایی از بسته خدمات بانکداری باز این بانک برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایرانزمین، مرکز نوآوری این بانک با هدف حمایت از زیستبوم کسبوکارهای نوپای کشور قصد دارد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران بسته خدمات بانکی و ارتباطی رایگان به استارتآپها و شرکتهای دانشبنیان ارائه کند. وحید محمودیان؛ مدیرعامل مرکز نوآوری ایرانزمین در ابتدای این مراسم با اشاره به اقدمات انجام گرفته در این مرکز برای حمایت از شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها اظهار داشت: هدف از امضای تفاهمنامه همکاری بانک ایرانزمین و سازمان فناوری اطلاعات ایران این است که بتوانیم مجموعهای از خدمات را به استارتآپها و طرحهای نوآفرین ارائه و از کسبوکارها حمایت کنیم. به گفته محمودیان؛ هدف مرکز نوآوری بانک ایرانزمین ارائه زیرساختهای مناسب به کسبوکارها به جای سرمایه و سرمایهگذاری است. فرزاد غصنفری؛ مدیر توسعه تجاری آرین تل نیز با اشاره به همگرایی بانک ایرانزمین و مجموعههای درون بانک بیان داشت: استراتژی شرکت رفتن به اقیانوس آبی است و استارتآپهایی انتخاب شده که بازارساز هستند، پلتفرم بانک ایرانزمین سیستم بانکداری باز در اختیار استارتآپها جهت رشد آنها قرار میدهد، هدف این است که خدماتی همچون تراکنشهای مالی، احراز هویت و صدها مورد دیگر به آنها ارائه شود. در ادامه مراسم فرهاد اینالویی؛ معاون فناوری اطلاعات بانک ایرانزمین درخصوص شاخصهایی که میتوان از طریق آن پی به دیجیتالیشدن یک سازمان برد، اشاره کرد و اظهار داشت: اولین شاخص میزان تراکنشهای غیرحضوری یک سازمان است؛ ۹۷درصد از تراکنشهای بانک ایرانزمین بهصورت غیرحضوری و بیرون از شعبه انجام میشوند. شاخص دیگر بحث دادههای دیجیتایزشده است و مهم است که دادهها قبل از دیجیتالی شدن، دیجیتایز شوند. همچنین تعداد سرویسها در یک پلتفرم باز نیز یک شاخص محسوب میشود؛ ما در مرکز نوآوری ایرانزمین بیش از ۲۰۰ سرویس بانکی بانک ایرانزمین را قرار دادهایم. علاوه بر این، تعداد کانالهای ارائه خدمت نیز مهم است؛ اینکه یک سازمان از چند کانال برای ارائه سرویسهای خود به مشتری استفاده میکند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.