معلم از «فرق» می‌نالد نه از «فقر»

معلم از «فرق» می‌نالد نه از «فقر» ‌معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که معلمان از فقر نمی‌نالند از فرق می‌نالند، گفت: معلم اگر بداند از او حمایت می‌شود با جان و دل کار خود را ادامه می‌دهد. به گزارش ایسنا، ‌حمیدرضا کفاش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و […]

معلم از «فرق» می‌نالد نه از «فقر»

‌معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که معلمان از فقر نمی‌نالند از فرق می‌نالند، گفت: معلم اگر بداند از او حمایت می‌شود با جان و دل کار خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، ‌حمیدرضا کفاش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید آموزش و پرورش هرمزگان، با بیان این‌که باید زبان شکرگزاری را اصل آموزش و پروش قرار دهیم، افزود: حضور پرشور شما امروز نشانه از ادب و فرهنگ شکر گزاری است که در مردم هرمزگان وجود دارد و باید به فرزندان خود فرهنگ شکرگزاری و تشکر کردن را آموزش دهیم.

وی با بیان این‌که نباید نگاه سیاسی در انتصابات داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید از نگاه یک طرفه به فرد یا جریان سیاسی در انتصابات جلوگیری کنیم و به دنبال شایسته‌سالاری و استفاده از افراد توانمند باشیم.

کفاش ورود سیاست به آموزش و پرورش را ضروری اما کنترل شده دانست و عنوان کرد: باید بگذاریم سیاست تا جایی که دانش آموزان کشش آن را دارند و به بلوغ اندیشه رسیده‌اند، ورود پیدا کنند و نباید از شور و نشاط سیاسی در میان دانش آموزان جلوگیری کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که دولت تدبیر و امید وعده این را می‌دهد که از استعداد‌های برتر هرمزگان چه در وزارت خانه آموزش و پرورش و چه در دیگر وزارتخانه‌ها استفاده کند، گفت: به نظر من هرمزگان استان محرومی نیست زیرا به استانی محروم گفته می‌شود که فاقد نیروی توانمند و کارآمد باشد زیرا نیروی انسانی کارآمد است که محرومیت را می‌زداید.

وی با بیان این‌که دولت تدبیر و امید مظلوم‌‌ترین دولت نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: وظیفه معلمان در سال تحصیلی پیش رو آماده‌سازی شرایط برای حضور پرشور اولیا و دانش آموزان در انتخابات سال ۹۶ و خلق حماسه‌ای دیگر است.

 

وی افزود: ما در آموزش و پرورش نه ستاره داریم نه درجه ما همه معلم هستیم لذا در آموزش و پرورش تغییرات عمودی نیست به همین دلیل آرام و بی‌سر و صدا صورت می‌گیرد.