آغاز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از امروز

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی بورس آغاز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از امروز یاشار فروهر گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از روز یکشنبه(امروز) تا روز چهارشنبه، به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. به گزارش فارس، به گفته مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی بورس، آیین […]

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی بورس

آغاز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از امروز

یاشار فروهر گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از روز یکشنبه(امروز) تا روز چهارشنبه، به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، به گفته مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی بورس، آیین افتتاحیه نمایشگاه امسال با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور و علی‌طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه روسای سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی و بیمه مرکزی آغاز می‌شود.

این مقام مسؤول از برگزاری ۳ همایش تخصصی بین‌المللی همزمان با برپاشدن نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد و گفت: این همایش با حضور نمایندگانی از کشورهای آمریکا، سوئیس، سوئد، آلمان، ترکیه، امارات، ژاپن، کره جنوبی و غیره طی ۳ روز کاری برگزار خواهد شد، طوری که همایش تخصصی بیمه در روز یکشنبه، همایش تخصصی بورس در روز دوشنبه و همایش تخصصی بانک در روز سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود.

فروهر حضور ۱۰ شرکت خارجی در نمایشگاه امسال را یادآور شد و گفت: در حوزه نمایشگاهی شرکت‌کنندگانی از کشور‌های یونان، کرواسی، تایوان، چین، روسیه، سوئیس، آلمان، ایتالیا حضور دارند که در کنار ۳۴۶ شرکت کننده داخلی به معرفی دستاورد‌های خود به بازدیدکنندگان از نمایشگاه امسال خواهند پرداخت.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در فضایی به مساحت ۳۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع برپا شده که از این فضا محدوده‌ای به متراژ ۱۶ هزار و ۸۴۲ متر مربع به‌طور مفید برای غرفه‌سازی به‌کار گرفته شده است.

وی حضور شرکت‌های دانش‌بنیان را از مزیت‌های نمایشگاه امسال یاد کرد و افزود: از عموم مردم درخواست می‌شود با حضور در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران برای نخستین بار از دستاوردهای جوانان کشور در زمینه تولید ۴۰ محصول نوآورانه و استارتاپ مالی بازدید و با ایده‌های نو در حوزه کارآفرینی آشنا شوند. علاوه بر این ۱۰ صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نیز در کنار این دستاورد‌‌ها حضور دارند که از آن‌‌ها بازدید می‌کنند.

 

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی بورس در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود انتقاد‌‌ها به زمان برگزاری نمایشگاه با توجه به ترافیک برگزاری مجامع شرکت‌های بورسی و همچنین گرمای شدید هوا در تیرماه تاکنون تدابیری برای تغییر تقویم برگزاری این نمایشگاه صورت نگرفته، گفت: این موضوع دغدغه سازمان بورس و شرکت اطلاع‌رسانی به عنوان برگزارکننده نمایشگاه امسال نیز بوده و این در حالی است که به دلیل بسته شدن تقویم نمایشگاه از سوی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهریور ماه سال قبل و در عین حال عدم برگزاری نمایشگاه در سال قبل، متأسفانه تلاش برای تغییر زمان برگزاری نمایشگاه امسال بی‌فایده بود. با این همه تلاش می‌شود تقویم برگزاری نمایشگاه سال آینده در مهر یا آبان‌ماه ۹۶ و یا در اردیبهشت ماه سال آینده هدفگذاری شود.