بالا‌‌ترین حجم معاملات فرابورس در اختیار «تابان‌هور»

بالا‌‌ترین حجم معاملات فرابورس در اختیار «تابان‌هور» ارزش معاملات فرابورس در روز نخست هفته به بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی فرابورس ایران، در معاملات دیروز بالغ بر ۱۰۲ میلیون ورقه بهادار در ۱۳ هزار نوبت دادوستد شد و ارزش آن به ۹۴۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسید. […]

بالا‌‌ترین حجم معاملات فرابورس در اختیار «تابان‌هور»

ارزش معاملات فرابورس در روز نخست هفته به بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی فرابورس ایران، در معاملات دیروز بالغ بر ۱۰۲ میلیون ورقه بهادار در ۱۳ هزار نوبت دادوستد شد و ارزش آن به ۹۴۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسید. در همین حال شاخص کل فرابورس با افت ۳ واحدی نسبت به روز معاملاتی قبل، رقم ۷۸۰٫۶۹ واحد را نمایش داد؛ نماد پالایش نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان بیش‌ترین تأثیر منفی را بر وضعیت شاخص گذاشتند.

بیش‌ترین حجم و ارزش معاملات در این روز متعلق به نماد ذوب آهن اصفهان با ۸ میلیون و ۲۲۰ هزار سهم به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بود.

در بازار اول، ۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار اوراق بهادار به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال داد و ستد شد که طی آن بالا‌‌ترین حجم معاملات به نام تابان‌هور ثبت شد. همین طور، ۴۰ میلیون و ۵۲۰ هزار اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش ۱۰۱ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال دست به دست شد و بیش‌ترین حجم معاملات این بازار مربوط به ذوب آهن اصفهان بود.

در این روز اوراق مشارکت گل‌گهر با معاملاتی به ارزش ۸۵ میلیارد ریال در صدر بالا‌‌ترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت. همچنین در نمادهای اسناد خزانه اسلامی در مجموع بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال مبادله انجام شد.

 

در میان ETFها، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان، بیش‌ترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد و ارزش معاملات این صندوق امروز به ۹ میلیارد ریال رسید.