مصرف آب در تهران ۱۰درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران مصرف آب در تهران ۱۰درصد افزایش یافت  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: میزان مصرف آب شرب شهر تهران به سه‌میلیون و ۷۵۰ هزار مترمکعب رسیده است که نسبت به سال قبل در همین مدت ۱۰درصد افزایش یافته است. به گزارش ایلنا، محمدرضا بختیاری درباره افزایش مصرف […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران

مصرف آب در تهران ۱۰درصد افزایش یافت

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: میزان مصرف آب شرب شهر تهران به سه‌میلیون و ۷۵۰ هزار مترمکعب رسیده است که نسبت به سال قبل در همین مدت ۱۰درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا بختیاری درباره افزایش مصرف آب با توجه به گرمای هوا اظهار داشت: در حال‌حاضر میزان مصرف آب شرب شهر تهران به سه‌میلیون و ۷۵۰ هزار مترمکعب رسیده است که نسبت به سال قبل در همین مدت ۱۰درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه گرمی‌هوا و هم کرونا باعث این میزان افزایش مصرف شده است، گفت: به خاطر اوضاع کرونا رقم مصرف بیش از حد متعارف صعودی شده است. در سال‌های عادی میزان رشد مصرف سالانه در این فصل سال دو تا ۲٫۵ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: اگرچه میزان مصرف نسبت به سال قبل بالاتر رفته اما نمی‌توان این میزان را غیرطبیعی قلمداد کرد، زیرا به دلیل کرونا مردم آب بیشتری مصرف می‌کنند.

وی تأکید کرد: با وجود افزایش مصرف تابستان را به‌خوبی پشت سر می‌گذاریم و دچار مشکل نمی‌شویم.

بختیاری گفت: در حال‌حاضر ۷۵درصد آب مصرفی سطحی و ۲۵درصد از آب‌های زیرزمینی است.

وی یادآور شد: در تابستان سال‌جاری قطعی و جیره‌بندی نخواهیم داشت، آب با بهترین کیفیت در تمامی‌مناطق تهران عرضه می‌شود و مشکلی از این بابت نیست.