کوتاهی نمایندگیهای خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خودرو حجتا… فیروزی در گفتوگو با خانهملت، درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: در حالحاضر شرکتهای خودروسازی تحریم و نرخ ارز را بهانهای برای ارائه نامناسب خدمات پس از فروش مطرح میکنند درحالیکه دلیل اصلی این نقصان، سیستم مدیریتی خودروسازان است. نمانده […]
کوتاهی نمایندگیهای خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خودرو
حجتا… فیروزی در گفتوگو با خانهملت، درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، گفت: در حالحاضر شرکتهای خودروسازی تحریم و نرخ ارز را بهانهای برای ارائه نامناسب خدمات پس از فروش مطرح میکنند درحالیکه دلیل اصلی این نقصان، سیستم مدیریتی خودروسازان است.
نمانده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان رضایت ندارند، افزود: نمایندگیهای ایرانخودرو و سایپا در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی کرده و مردم ناچارند تاوان این کمکاری را بدهند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم معتقد است در حالحاضر از یکسو قیمت قطعات یدکی افزایش چشمگیری داشته و از سوی دیگر ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیست در نتیجه هزینه مردم در این حوزه افزایش یافته است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت،معدنوتجارت باید بر نحوه ارائه خدمات پس از فروش نظارت داشته باشد، ادامه داد: خودروسازان باید بر عملکرد نمایندگیها در ارائه این خدمات به درستی نظارت کنند تا با نمایندگیهای متخلف برخورد شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.