استمرار خدمات برق‌رساني در توزيع نيروي برق غرب مازندران

استمرار خدمات برق‌رساني در توزيع نيروي برق غرب مازندران با وجود شيوع موج دوم كرونا به وظيفه خدمت‌رساني شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، براي تأمين برق پايدارمشتركين خللي وارد نشده است و اين در حالی است که در شرايط حساس و نياز مراكز درماني به برق، مسؤوليت پرسنل این شرکت دو چندان شده است. […]

استمرار خدمات برق‌رساني در توزيع نيروي برق غرب مازندران

با وجود شيوع موج دوم كرونا به وظيفه خدمت‌رساني شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، براي تأمين برق پايدارمشتركين خللي وارد نشده است و اين در حالی است که در شرايط حساس و نياز مراكز درماني به برق، مسؤوليت پرسنل این شرکت دو چندان شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی نیروی برق غرب مازندران، كيوان فرح‌زاد؛ مديرعامل شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران با اعلام اين مطلب گفت: همكاران فني و اجرايي در تمامي امورهاي هشت‌گانه با برنامه‌ريزي‌هاي مدون با اجراي مانورهاي جهادي و رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي و در شرايط پيك تابستان، نسبت به اصلاح، بهينه‌سازي و رفع ضعف ولتاژ شبكه، مقابله با پديده سرقت انرژي و تجهيزات شبكه اقدامات ارزنده‌اي انجام مي‌دهند.

وي افزود: بخش مهمي از اين پروژه حذف پايه‌هاي سرگردان در راستاي اصلاح مبلمان شهري و روستایی و حذف كانون‌هاي خطرآفرين شبكه است.

فرح‌زاد ادامه داد: امروز و در شهرستان محمودآباد نيز در قالب سه گروه پيمانكاري به استعداد٦٠ نفر نيروي عملياتي، ۱۰‌خودروي عملياتي و بالابر، عمليات تبدیل شبکه سيمی به كابل خودنگهدار در روستاهاي آزادمون، تشبندان و ترسياب به متراژ دو كيلومتر انجام شد.

گفتنی است که عملیات تبدیل سیم به کابل در راستای کاهش خاموشی‌ها و رفع ضعف ولتاژ و پایدارسازی شبکه در امور برق محمودآباد در ابتدای سال ۱۳۹۹ به طول ۱۶ کیلومتر انجام شده و این عملیات تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.