کمبود آب ۱۷ استان کشور برطرف می‌شود

کمبود آب ۱۷ استان کشور برطرف می‌شود معاون وزیر نیرو گفت: با وجود کمبود اعتبارات، ارتقای شرایط تأمین آب در شهرها و مناطق روستایی دنبال می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران‌جوان، قاسم تقی‌زاده‌خامسی؛ معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا درخصوص مشکل آبرسانی به بخش‌هایی از استان سیستان‌وبلوچستان گفت: اوایل دولت دوازدهم، ۹۰۰ هزار شبکه […]

کمبود آب ۱۷ استان کشور برطرف می‌شود

معاون وزیر نیرو گفت: با وجود کمبود اعتبارات، ارتقای شرایط تأمین آب در شهرها و مناطق روستایی دنبال می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران‌جوان، قاسم تقی‌زاده‌خامسی؛ معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا درخصوص مشکل آبرسانی به بخش‌هایی از استان سیستان‌وبلوچستان گفت: اوایل دولت دوازدهم، ۹۰۰ هزار شبکه آبرسانی روستایی صورت گرفت، ولی تا به امروز این عدد به هشت میلیون رسیده است که امیدواریم تا پایان دولت به مرز ۱۰ میلیون روستا برسد.

او ادامه داد: متأسفانه در برخی از روستا‌های کشور به‌خصوص مشکل آبرسانی وجود دارد، ولی برخی از مناطق دسترسی به آب کمتری دارند که به وسیله تانکر به طور روزانه آبرسانی انجام می‌شود و این طور نیست که روستایی به طور کل آب نداشته باشد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز لوله‌کشی به بخش‌های محروم روستا‌های استان سیستان‌وبلوچستان از طریق منابع صندوق توسعه انجام شده است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم مشکل آب روستا‌های سیستانوبلوچستان برطرف شود.

 خامسی بیان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و چالش‌های موجود، ارتقای شرایط تأمین آب در شهرها و به ویژه مناطق روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان سیستانوبلوچستان با تلاش شبانه‌روزی همکاران این شرکت دنبال می‌شود.