تدوین برنامه ۱۰ ساله رفع فرسودگی تجهیزات برق تهران

تدوین برنامه ۱۰ ساله رفع فرسودگی تجهیزات برق تهران  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در مراسم افتتاح ۱۵پروژه برقی استان تهران از تدوین برنامه ۱۰ساله رفع فرسودگی تجهیزات برق تهران خبر داد. به گزارش ایرنا، آرش کردی در مراسم افتتاح ۱۵پروژه برقی استان تهران در شرکت برق منطقه‌ای تهران افزود: تدوین این برنامه کمک مؤثری […]

تدوین برنامه ۱۰ ساله رفع فرسودگی تجهیزات برق تهران

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در مراسم افتتاح ۱۵پروژه برقی استان تهران از تدوین برنامه ۱۰ساله رفع فرسودگی تجهیزات برق تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، آرش کردی در مراسم افتتاح ۱۵پروژه برقی استان تهران در شرکت برق منطقه‌ای تهران افزود: تدوین این برنامه کمک مؤثری به سرعت‌گیری برنامه‌های کاهش فرسودگی شبکه است.

 مدیرعامل برق منطقه ای تهران در مراسم افتتاح پروژه‌های این شرکت در قالب هفته چهاردهم پویش #هر هفته الف_ ب_ایران گفت: امروز پست۲۰٫۶۳کیلوولت کارون، خط ۴۰۰کیلوولت ورامین و ۱۳پروژه دیگر این شرکت به بهره‌برداری رسید.

آرش کردی گفت: ۲۰درصد تأسیسات انتقال و فوق توزیع کشور و ۲۵درصد از مشترکان پر حوزه برق منطقه‌ای تهران هستند.

وی با اشاره پیام رهبر معظم انقلاب درخصوص رفع فرسودگی‌ها گفت: در این شرکت برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و ‌رفع فرسودگی ۶۰۰ کیلومتر از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق تهران انجام شده است. امروز شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸۵میلیارد تومان هستیم.

برنامه‌ها با هدف اصلاح و بهینه‌سازی ورفع فرسودگی‌ها تدوین شده است. این برنامه‌ها برای پیک‌های سال آینده حیاتی است.

کردی در حوزه سازوکارها نیز با اشاره به پیام رئیس‌جمهوری در حوزه پویش گفت: ساخت‌وسازها نیز با پشتیبانی و زیربنای سازوکارها پیگیری خواهیم کرد.

وی‌ در‌خصوص‌ پروژه‌های این شرکت در هفته چهاردهم پویش #هر هفته ‌الف_ب_ایران ‌نیز، گفت: پست‌کارون در منطقه صنعتی و با قدمتی ۵۰ساله بود که با توجه به فرسودگی آن، یک پروژه جدید از نوع dcs در کنار آن ساخته شد که دو هدف جهش‌تولید و رفع فرسودگی را دنبال می‌کرد.