رکن اصلی ارتقای جایگاه بانک ملت مدیرعامل بانک ملت گفت: دانش و اخلاق حرفهای، رکن اصلی توسعه بانک است و زمانی میتوانیم به آرمانهای بزرگ دست یابیم که مسیر تحقق اهداف را از طریق توسعه سرمایه انسانی هموار کنیم. به گزارش مناقصهمزایده، هادیاخلاقی در نخستین دیدار خود با کارکنان که با حضور طیف وسیعی […]
رکن اصلی ارتقای جایگاه بانک ملت
مدیرعامل بانک ملت گفت: دانش و اخلاق حرفهای، رکن اصلی توسعه بانک است و زمانی میتوانیم به آرمانهای بزرگ دست یابیم که مسیر تحقق اهداف را از طریق توسعه سرمایه انسانی هموار کنیم. به گزارش مناقصهمزایده، هادیاخلاقی در نخستین دیدار خود با کارکنان که با حضور طیف وسیعی از کارکنان واحدهای صف و ستادی در ساختمان فرصت برگزار شد، با بیان این نکته که هر یک از کارکنان بزرگوار صف و ستاد به عنوان سرمایههای انسانی بانک ملت، با تکیه بر مهارت و خلاقیت خود میتوانند نقشی اساسی را در اعتلای سازمان ایفا کنند، تأکید کرد: اینجانب، دانش و اخلاق حرفهای همکارانم را رکن اصلی توسعه و ارتقای جایگاه بانک میپندارم و اعتقاد راسخ دارم تنها زمانی میتوانیم به آرمانهای بزرگ خود در این بانک دست یابیم که مسیر تحقق اهداف را از طریق توسعه سرمایه انسانی هموار کنیم و این مهم میسر نمیشود، مگر آنکه به منابع انسانی به عنوان سرمایهای گرانسنگ بنگریم و تلاشی همه جانبه را در راستای ارتقای مهارتها و انگیزه کارکنان مبذول داریم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.