افزایش ۳۰ درصدی صادرات انرژی کشور

وزیر نیرو خبر داد افزایش ۳۰ درصدی صادرات انرژی کشور وزیر نیرو با اشاره به افزایش چهاردرصدی عرضه انرژی در کشور گفت: صادرات انرژی کشور ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان بیان داشت: این کار زیر چتر مدیریت مصرف و به مدد مشارکت رسانه‌ها و مردم صورت گرفته است. وزیر […]

وزیر نیرو خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی صادرات انرژی کشور

وزیر نیرو با اشاره به افزایش چهاردرصدی عرضه انرژی در کشور گفت: صادرات انرژی کشور ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان بیان داشت: این کار زیر چتر مدیریت مصرف و به مدد مشارکت رسانه‌ها و مردم صورت گرفته است.

وزیر نیرو گفت: از تحریم‌ها استقبال نمی‌کنیم و هر روز به‌دنبال خاتمه دادن به این میدان جنگ هستیم و اکنون که تحمیل شده همه فراست‌های خود را به کار می‌گیریم و هر عادت خوبی در زمینه زیستمحیطی پیدا کنیم آن را در جامعه نهادینه می‌کنیم.

  

وزیر نیرو همچنین گفت: از یکشنبه ۱۹مردادماه کار مشترکی را ابتدا در سازمان دولت و سپس خارج از سازمان دولت به بحث می‌گذاریم و آن بحث تدوین لایحه جدید قانون جامع آب است.

اردکانیان یادآوری کرد: ۴۰ سال پیش بعد از پیروزی انقلاب موفق شدیم قانون توزیع عادلانه آب را عرضه کنیم که کار مشترک دولت و مجلس وقت بود؛ البته این قانون، مختص دوره‌ای است که از آن به عنوان دوره مدیریت عرضه یاد می‌کنیم.

وی گفت: بر همین اساس، پایه قانونی را که بتواند دهه‌های پیشرو را پاسخگو باشد، خواهیم گذاشت و به لحاظ ساختاری هم سعی می‌کنیم اقتضائات و الزامات مدیریت‌های مبتنی بر حوضه آبریز را فراهم کنیم.