«نقره»ای به رنگ کبود!

«نقره»ای به رنگ کبود! کشتی‌گیر نوجوان تهرانی با وجود آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه چشم سمت چپ، راهی فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا شد و درحالی‌که کادر فنی و پزشکان به وی توصیه کردند برای حفظ سلامتی در دیدار فینال حاضر نشود اما مصرانه و با چشمانی کبود مقابل حریف چشم ‌بادامی کشتی گرفت. به گزارش ایسنا، […]

«نقره»ای به رنگ کبود!

کشتی‌گیر نوجوان تهرانی با وجود آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه چشم سمت چپ، راهی فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا شد و درحالیکه کادر فنی و پزشکان به وی توصیه کردند برای حفظ سلامتی در دیدار فینال حاضر نشود اما مصرانه و با چشمانی کبود مقابل حریف چشم ‌بادامی کشتی گرفت.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در چین تایپه با اتفاقات و حوادث جالب توجهی از جانب مردان کوچک کشتی ایران همراه بود.

این نوجوان باغیرت تهرانی در حالی‌که از ناحیه چشم چپ به شدت دچار تورم و کبودی شده بود، طبق صلاحدید کادر فنی تیم ملی و پزشکان حتی می‌توانست قید حضور در دیدار فینال و مصاف با حریف ژاپنی را بزند اما با غیرت و تعصبی مثال‌زدنی و با یک روحیه پهلوانی تصمیم می‌گیرد با چشمی کبود و متورم به مصاف حریف چشم‌بادامی برود.

طالبی به واسطه این آسیب‌دیدگی شدید و از آن‌جا که قدرت دید یکی از چشمانش را به واسطه متورم شدن تا حد زیادی از دست داده بود در نهایت با حساب ۶ بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

این نوجوان کشتی‌گیر جنوب شهری کم سن و سال از جان مایه گذاشت نه برای پول که نیک می‌داند در کشتی از این خبر‌ها نبوده و نیست و نه برای عوام‌فریبی و جلب توجه رسانه‌ای بلکه فقط برای آبروی وطن، تا درسی باشد برای برخی‌‌ها که چه در ورزش و چه در عرصه‌های دیگر به چیزی جز اضافه کردن صفرهای دریافتی‌شان فکر و تلاش نمی‌کنند!

مسؤولان ورزش ایران باید قدر چنین گوهرهای نابی را بدانند و به معنای واقعی زحمات و تلاش آن‌‌ها را هر چند با یک دسته گل ناقابل پاس بدارند.

 

طالبی به مدال نقره‌ای باارزش‌تر از هر طلایی رسید؛ نقره‌ای به رنگ کبود!