هواوی ارزشمندترین برند چینی شد براساس لیستی که اخیراً توسط مؤسسه «ائتلاف نام تجاری» منتشر شده است، غول فناوری چین یعنی شرکت هوآوی با ارزش ۸۱۵٫۱ میلیارد یوان (۱۱۷ میلیارد دلار) به ارزشمندترین نام تجاری چین تبدیل شد. به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، براساس لیستی که اخیراً توسط مؤسسه «ائتلاف نام تجاری» منتشر […]
هواوی ارزشمندترین برند چینی شد
براساس لیستی که اخیراً توسط مؤسسه «ائتلاف نام تجاری» منتشر شده است، غول فناوری چین یعنی شرکت هوآوی با ارزش ۸۱۵٫۱ میلیارد یوان (۱۱۷ میلیارد دلار) به ارزشمندترین نام تجاری چین تبدیل شد.
به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، براساس لیستی که اخیراً توسط مؤسسه «ائتلاف نام تجاری» منتشر شده است، غول فناوری چین یعنی شرکت هوآوی با ارزش ۸۱۵٫۱ میلیارد یوان (۱۱۷ میلیارد دلار) به ارزشمندترین نام تجاری چین تبدیل شده است.
براساس این گزارش، ارزش کل ۲۰ نام تجاری برتر چین به ۶٫۱۲ تریلیون یوان رسید. شرکت خدمات اینترنتی تنست هولدینگز در رده دوم قرار دارد و ارزش آن ۷۴۶ میلیارد یوان (۱۰۷٫۱۳ میلیارد دلار) است.
پس از آن شرکت علیبابا (۶۷۱٫۶۴ میلیاردیوان یا ۹۶٫۴ میلیارددلار)، بانک صنعتوتجارت چین (۵۸۸٫۱۵ میلیاردیوان یا ۸۴٫۴ میلیارددلار) و شرکت چاینا موبایل (۴۳۰٫۲۸ میلیاردیوان یا ۶۱٫۷ میلیارد دلار) در ردههای بعدی قرار دارند.
داروسازی و تجهیزات پزشکی، الکترونیک، اینترنت و مواد غذایی و نوشیدنی جزء صنایعی هستند که در بین ۵۰۰نام تجاری برتر در این رتبهبندی قرار دارند.
در مجموع ۵۵ مارک از بخش تجهیزات دارویی و پزشکی به دلیل افزایش تقاضا برای ماسک، دستگاه تنفس مصنوعی، آزمایش اسیدنوکلئیک و واکسنها در بحبوحه بیماری همهگیر کرونا ویروس شاهد افزایش ارزش صنعت خود بوده و به بالای این لیست آمدهاند.
همچنین ۴۳ نام تجاری فعال در صنعت الکترونیک در میان ۵۰۰ شرکت برتر این لیست دیده میشوند که در میان آنان شیائومی(۸۵٫۹۷ میلیاردیوان یا ۱۲٫۳ میلیارد دلار) با ارزشترین شرکت الکترونیکی است.
براساس این گزارش، ۴۱ نام تجاری در لیست امسال از بخش اینترنت هستند، زیرا این بیماری همهگیر مصرفکنندگان بیشتری را به استفاده از خدمات آنلاین هدایت کرده است.
در این گزارش همچنین آمده است که خرید آنلاین، سرگرمیها و دفاتر کار اینترنتی به واسطه بیماری کووید۱۹ بسیار مورد استقبال قرار گرفتهاند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.